TOSZKÁNA MÁNIA - Toszkana egy helyi szemével nézve - Toscana

Múzeumok  helyi küzlekedés Szállások Programok Toszkán Tengerpart     Szálláslista

Jótanácsok

szállások 2010től
szállások 2010től : Fattoria Volterránál***

Fattoria Volterránál***

No59  Ez a kisebb farmház Volterrától kb 8km-re található, a tenger felé. A tulajdonos házaspár gondosan felújította a régi házakat és 5 apartmant rendeztek be 2-6 főre. Természetesen itt is van medence és nagy kert, főszezonban min.  hetes turnusban lehet foglalni de nem kötelező a szombati érkezés. Van internet wifi is ingyen és lehet kérni reggelit meg vacsorát.

kéthálós apartman heti 430-700 euro 4+2főre, 3hálós appt 6 főre 650-1.100 euro

medence Internet kapcsolat

Volterra az utóbbi években vált csak igazán híresé, pedig Siena és San Gimignano mellett a középső rész egyik legszebb városa, mely híres az etruszk múzeumáról, de van egy szép kicsi Dómja, a Tortura múzeum és a legjobb talán a középkori hét augusztus végén. Mivel magasan, egy dombtetőn van a szűk utcákban a nyári hőség idején is kifejezetten hűvös van, este viszont nyugodtan lehet vacsorázni valamelyik kicsi helyi étterem teraszán. Talán nem annyira ismert még ezért nincsen tömeg és a helyi vendéglátósokat sem rontotta még el a sok turista. Isteni a zuppa volterrana vagyis a babfőzelékhez hasonlító helyi leves de a környék erdeiből vaddisznó és vadnyúl és kerül az étlapokra és a chianti borokból is válogathatunk bőven.

A szállásról mindent megtudhatsz ha az új weboldalra mész vagy klikkelj ide.

19 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 | 2 KorábbiakLegelső hozzászólások
2014.08.24. 15:39

2014 juliusiak

Szia Viki!

Már itthon vagyunk , írok neked pár sort. Tetszett milyen laza csaj vagy :).! Bár tisztában vagyok vele, hogy nem lehetett könnyű neked sem ott kint. (magamra gondolok,én románként átjöttem Magyarországra).
Nagyon hasznos volt minden informació, nagyon okosan volt minden összerakva.:). Minden tökéletesen müködött. Orciaticoba sem mentünk volna , ha te nem mondod nekünk! ......Cinqueterre gyönyörű, sikerült hajóról megnézni.
Köszönjük neked az együttmüködést!

minden jót kívánunk neked

2014.06.10. 23:58

2014 májusiak

Szia Viki!

Szerencsésen megérkeztünk a motorostúráról ,rengeteg élmény és sok sok kaland stb után .Sajnos személyesen nem sikerült találkozni de majd egyszer biztosan.A csapat nevében is köszönöm a segítséged ami nagyban megkönnyítette az ottlétünket. Nagyon jól éreztük magunkat a Voltera Fattorián .Teljesen igazad van, nagyon sok idő kell ahhoz ,hogy egy kicsit is megismerjük Toscanát, de legalább egy kis szeletkét sikerült látni.
Kösz és nagyon sok kitartást a továbbiakhoz .
Üdv Laci
2014.01.26. 21:48

2013as vendégek:

2013. júniusában voltunk Toszkánában és Viki segítségével (amiért hálásak vagyunk) a Fattoria Volterrára szavaztunk és itt szálltunk meg. A 4es kis apartmanban voltunk, ami annak ellenére, hogy stúdió, nem is olyan kicsi. Amit imádtunk, hogy nagyon intim, szeparált és szinte végig egyedül lehettünk. Maga az apatmanház is szuper, mivel összesen 5 apartman van. Június még nem is főszezon így a medence szinte kizárólagos urai voltunk J  A tulajdonosok csak alap szinten beszélnek angolul, de a kedvességük mindenért kárpótolt. Nagyon segítőkészek voltak. A háziaknak van egy cicája és egy nagyon jó fej kutyájuk. És bár nem szeretjük a cicákat, de ezt a csoda vörös szőrmókot végig kényeztettük. A kutya meg tényleg oltári jó fej! Csak ajánlani tudjuk a szállást, két főnek szuper, a konyha teljesen felszerelt. De ha valaki kis gyerekkel menne és visz kiságyat, akkor is bőven el lehet férni. Ja és amit mi még nagyon imádtunk, NINCS TV!!!!! Reggelente a saját kis teraszunkon reggeliztünk és gyönyörködtünk az út túloldalán a dombokban és Montecatini val di Cecina középkori városka látványában. Ez a városka a nyaralásunk végén fontos szerepet játszott az életünkben, a vár kopott kőlépcsői lánykérés helyszínévé váltak.

Annyira jól éreztük magunkat, hogy idén is tervezzük, hogy ugyanide foglaljunk szállást. Tavaly is vittünk bringát és idén is tervezzük, mert az apartmanból Lajatico bringával (kényelmes tempóban) csak 30 perc.

Köszi,

Orsi

2013.09.27. 10:40

2013 májusi vendégek:

Lattuk Volterrat (mindketszer esoben), Lajaticot, Pecciolit,
San Gimignanot, Cecinat, Fabbricat, Montecchiot, Sienat, Pisat es
Firenzet. Voltunk az Uffiziben, lattuk a David szobrot a Galleria della
Academicaban, a pisai ferde tornyot, a sienai varat.

Jokat ettunk, jol szorakoztunk a reggeli kave alatt, mivel minel kisebb
falucska kavezojaban ittuk. Szuper volt, amikor az idos olasz bacsik
megszoktak a jelenletunket es felszabadultan "beszelgettek" (focirol es
nokrol). A szallas rendben volt (kellett futeni), csendes volt, mivel csak
mi voltunk szallovendegek. A tulajdonos holgy nem zavart es mi sem ot.
Reggel 7 orakor indultunk es minden este 23-24 orakor estunk be az agyba.
Furcsa volt, hogy nem volt televizio, de nem is hianyzott (ez nem
minuszkent mondtam, csak igazan fura volt).

Ettunk fagyit Dondolinal San Gimignanoban, a volterrai alabastrom targy
keszito Rossi urral beszelgettunk es fenykepet keszitettunk vele (igazi
uriember).
Egy chianti bortermelonel is voltunk (most nem jut eszembe a neve) es rose
bort ittunk. Ugye elegge furcsa? Egyikunk sem szereti az eros voros
borokat.

Osszefoglalva egy szoba: VISSZATERUNK.

A kovetkezo utunk celja csak kicsi toszkan falucskak feltarasa lesz.

Koszonettel
Istvan
2013.07.10. 14:39

2013 julius 9 email

Kedves Viki!

Rendben hazaértünk Toscanából. Fantasztikusan szép ez a Volterra környéke, teljesen le voltunk nyűgözve!

Zoli csinált képeket is - én mellékelten küldöm az egyik kedvencemet.

Nagyon szép helyen élsz, és nagyon jól csinálod amit csinálsz - szívből gratulálok, minden jót kívánok, és remélem, találkozunk még :)

Üdv:

Anita

2013.03.18. 16:30

2012 aug 12 email

Szia Viki!

Köszönjük szépen a közbenjárást. Nagyon jól éreztük magunkat Toszkánában.
Tartalmasan teltek a napjaink. Nagyon sok szép helyre eljutottunk.

A Mariától kapott tájékoztatón láttuk először a teljes nevedet és párom ( Alexandra) úgy sejti, hogy az alsós Munkácsys osztályfőnökének, Mariann néninek vagy a lánya. :)
Amennyiben így van, kérlek add át üdvözletét anyukádnak!

További szép nyarat kívánunk!

Alexa & Pityu
2013.03.18. 16:26

2012 tavaszi nyarlók emailjének részlete

..... A Fattoriánkkal (Volterra) szemben volt egy domb csúcs, amin egy vár állt! Oda felmentünk és a sok gyönyörű panoráma mellett itt is igazán szép kilátás volt, órákon keresztül sétáltunk, és egy cica végigsétált velünk! Montecatini Val di Cecina volt a település neve és a főterén volt egy kicsi sárga étterem, ahol nagyon jókat főztek és nagyon kedvesek is voltak, háromszor is ettünk ott!

Istenien éreztük magunkat az egy hét alatt, olyan gyakran visszanézzük a képeket! Szándékomban áll, hogy írjak egy bővebb élménybeszámolót, majd sietek vele, így egy év távlatából! :-)
Ja és képzeld májusban megyünk Marcsihoz Pugliába a barátnőmmel! Még régebben Facebook-on ajánlottad, és a Wizzair-től kaptunk ingyenjegyeket, úgyhogy Pugliát választottuk! De Toszkánába is visszatérünk majd még, mert annyi mindent nem láttunk! Csodálatos volt!

Üdv
K. Niki
2013.03.18. 16:22

2012 juli email

Szia Viki!

Szerencsésen megérkeztünk. Most még az emlékek ülepedési ideje tart javában, de az biztos, hogy már nagyon hiányzik a táj látványa, a hűsítő medence, a kellemes apartman.....Írnék egy kis visszajelzést, ha valamit hasznosnak találsz belőle, használd a honlapodon.

Fattoria Volterrában: A szállás nagyon jó választás volt, jól döntöttünk a te segítségeddel. Mi egy nyugodt, tágas, jól felszerelt apartmant kerestünk. Olyat ahol, ha az ember körbenéz már a táj látványa igazi kikapcsolódás, hát még a medence látványa 36-38 fokban. Az apartman szép, tiszta volt és ÚJ, egyáltalán nem kopottas, nem lelakott. Igényes, jó belső elrendezésű. A kert szépen gondozott, kellemes méretű. A háziak kedvesek voltak, egész jól megértettük egymást. Ők beszéltek félig olaszul, félig angolul, mi meg magyarul és a másik felét mi is angolul. Előtte nézegetve az internetet ár/érték arányban is nagyon jó választás.  Egy icipici negatívum, hogy akármit akartunk vásárolni az önellátáshoz, akkor autóba kellett ülni, hogy Volterrát elérjük, besétálásról szó sem lehet a távolság miatt. De ez is olyan dolog, hogy mi kerestünk nyugodt, csendes szállást, akkor meg ezt tudomásul kell venni.

A programok: La Vallata étterem - Lajatico ... Gyerek szempontból szuper jó, minden van/lesz, de most építkeztek a játszótéren, így a munkagépek között nehezebb volt a játék. Gondolonm a főidényre teljesen befejezett lesz.

2012.07.04. 22:50

2012 jui email folytatása :

Montecatini Val di Cecina Nagyon aranyos kis település, pont akkora, amit kellemesen be lehet sétálni és a  " megérdemelt "  fagyit, pizzát kávét el lehet fogyasztani. Normális árak, kedves emberek, finom ízek.

Lajatico: Kisváros, mindennel ami egy nagyban van. Duomo, piac, színház, hangulatos utcák, szép parkos rész, rálátás a környező dombokra...stb. Nekünk a legjobban az tetszett, hogy a kis játszótéren van a fogorvosi rendelő, sima átláthatós ablakkal. Jól láttuk mi ezt? A gyerekek viháncolva labdáztak, míg a fogorvos bácsi koncentrált a páciensre. Mi meg bámészkodók végignézhettük volna..

Collodi Pinokkio park: Ez nem tetszett. 11eur/fő a belépés. Nagyon lelakott, már idejétmúlt ötletekkel. A kis forgóhinták nem müködtek, de azok még plusz díjasok lettek volna

Uffizi : Az általad intézett foglalással bejutottak a fiúk. Minden simán ment, csak a félreértést az okozta, hogy mi úgy képzeltük, hogy ha van egy foglalásunk, akkor annak a jegyét átvesszük és simán mehetünk  egy arra kijelölt bejáraton várakozás nélkül. De nem így van, hanem egy 2. sorba is be kell állni, ahol mindenkinek már van jegye, vagy foglalással, vagy simán megvette a pénztárban. Az időpontot nem nézték, csak egyszerűen egy "adag" embert beeresztettek. A foglalásnak van egy kis külön díja, de ebben az esetben nem igazán kaptunk érte pluszt. Gondolom, hogy ha óriási tömeg lett volna, akkor a "foglalásosok" azok akik biz

2012.04.11. 17:02

2012 julius email 3 részlete

A további programjaink: Pisa, Siena, San Gimignano, Firenze, San Galgano, Volterra. Ezekhez már csak egy kicsi szubjektív megjegyzés: Szerintem egyhetes nyaralásba Firenzét kár beszorítani, annyira tömény, annyira koncentrált, annyira nem felfogható. Inkább a többi kisvárosra több időt érdemes rászánni borozgatva, fagyizva, bámészkodva. Aztán egyszermajd ,  csak Firenzét megnézni. Persze, ezt én is úgy írom le, hogy minket sem tudott volna senki sem lebeszélni Firenzéről! Hogyisne! Ha már eljutottunk Toszkánába, akkor bűn lenne kihagyni, de így visszagondolva, azt sem tudom, mit melyik templomban láttam.

Program ami kimaradt, a La Sterza falusi vacsora. Ezt azóta nagyon bánjuk. Nagyon rendes voltál, hogy hívtál. Amikor ott nyaral az ember akkor hajlamos azt hinni, hogy nem jár le az egy hét és mindennap látja a toszkán tájat és mindennap kap meghívást és majd ha nem lesz fáradt, nem lesz olyan meleg, nem lesz lusta, akkor legközelebb elfogadja.

Viki:   Biztosan sok visszajelzést kapsz magadra vonatkozóan. Én is gondolkoztam, hogy hogyan írjam le frappánsan a köszönetünket, hogy az ne legyen túl negédes, már-már hiteltelen, ezért írom a tényeket. Két foglalásunkat intézted, ez alatt legalább 15-20 levélváltásra került sor. A válaszok, gyorsak voltak, a kérdésre válaszoltak, nem kellett a sorok között bogarászni, mint sok utazási iroda esetében,.... (a dícséretet innen töröltem, a szerk)

2011.12.09. 11:04

2011 dec6 email

elnézést, hogy eltűntünk.

Nagyon nagyon szuper volt minden, a háziak irtó kedvesek és segítő készek voltak, a szállás is szuper volt. Ráadásul külön jó volt, hogy szinte végig egyedül voltunk vendégek, uh. a medence is csak a mienk volt. J

A szállás egyébként jól felszerelt, nagyon modern és tiszta, esetleg az az egy negatívuma van, hogy a viszonylag közeli út miatt kicsit hangos volt a délelőtti órákban, de nem volt vészes egyáltalán.

Hasznos info: ezen még gondolkodom. J Az biztos, hogy a közelben levő Montecatini szuper hely vacsizni. J

Meg nekünk nagyon bejött a fehér homokos part is. Tetszett, hogy minden kb. 1 óra távolságra volt kocsival, a főbb látnivalók és a strand is. Nekünk ezért nagyon bejött ez a hely. De ezek asszem nem új infok.

2011.12.07. 13:25
Viki

2011 dec5 email (első hét Fattoria, második Lajatico rif1es)

Szia Viki

fejben többször irtam, csak elsodort az iskolakezdés.

Mindkét hely gyönyörű volt, az első tökéletes, az appartman, a tulajok kedvesek és figyelmesek, minden rendben. Szemben a kisváros fenn, ámulatbaejtő, jó, hogy írsz ilyenekről, mert a könyvek kihagyják:(

A második helyen .....

Mindkét hét csodás volt!!!!!

Köszi mindent, remélem tavasszal újra tudunk jelentkezni szálláskeresés miatt!

Üdv

Alinka
2011.08.10. 15:58

2011 aug 9email

Szia Viki,

Hát visszaértünk szerencsésen Magyarországra (sajnos).
Sajnálom,hogy nem tudtunk összefutni,de olyan szoros programot diktáltunk magunknak,hogy minden percünk ki volt számítva.
Rengeteg helyen jártunk: A kötelező Firenze,Siena,Pisa megvolt,de voltunk Volterrában,Lajaticoban,Montereggione-ban,San Gimignano-ban,Vinci-ben,Lucca-ban,és a tengerparton Vada-ban és Castiglioncello-ban.
A Spiaggia Bianca teljesen elvarázsolt bennünket,mivel mi annak ellenére,hogy nem szeretjük a homokos tengerpartokat,ez kivétel volt.Csodálatosan tiszta víz és nagyon kellemes emberek emelték ennek a partnak a hangulatát.

A városok és városkák fantasztikusak,bár szerintem aki teheti az ne menjen Olaszországba nyáron,hanem tavasszal vagy ősszel.Én már többször jártam Olaszorszában de ennyi turistát még nem láttam!
Ezt leszámítva csodálatos hetünk volt és ezt Neked is külön köszönjük.Fantasztikus a honlapod,ahol minden információ megtalálható!
Nagyon jó volt a szállás is,úgyhogy mindennel elégedettek voltunk.

Nekem Olaszország mindíg is a szívem csücske volt,mert ennek a népnek a mentalitása nagyon közel áll hozzám.Ezt még tetézi az is,hogy tudtam gyakorolni az olaszt amit megint csak imádok.

Szóval köszönet mindenért mégegyszer és nagyon szerencsés vagy,hogy ott élhetsz!
Ez a depresszió ami itthon van már elviselhetetlen! És ezt minden honfitársam megerősíti,mert ugyanezt mondták többen akikkel kint találkoztunk.
Mindenhol dolgozni kell és mindenhol vannak gondok,de ha ez így megy tovább mint nálunk,akkor nem tudom,hogy ki fog ebben az országban maradni.

Na,ez volt a lamentálás,de ezt sajnos komolyan kell venni.

Biztosan megyünk mi még arra a tályra,de egy hét nem elég.Olaszország egy "őrület" mert minden lépésnél van valami látnivaló!
Szerencsés volt az a család aki több hónapot ott tölthetett.De ne legyünk álszentek,ez egy átlagos magyar családnak anyagilag is megterhelő lenne.

Mégegyszer gratulálok mindahhoz amit csinálsz,és kívánom,hogy még több pozitív reakciót kapjál.

Üdvözlettel,

T. Zsolt és családja.

2011.07.21. 12:53

2011 juli 21 email

Szia Viki!

Köszönjük szépen minden rendben volt. A szállás szuper volt, mindennel teljesen elégedettek voltunk, az egész család nagyon jól érezte magát.

Plusz infót nem nagyon tudok mondani, talán csak annyit, hogy amikor érkeztünk, az útról elég nehéz észrevenni a kis táblát, ami a szálláshoz vezet és egy picit keringtünk, mire megtaláltuk. Ezen kívül mindenkinek csak ajánlani tudjuk és fogjuk a helyet és már több ismerősömnek is ajánlottam az oldaladat is.

Még egyszer köszi a szervezést és remélem hamarosan járunk még arra felé és akkor biztosan újra nálad keresünk szállást.

Andrea

2011.07.19. 18:29

2011 juliusi email

Szia

Ne haragudj hogy nem írtam csak annyi minden összejött.

Nagyon jól éreztük magunkat a szállás fantasztikus volt. Az apartman mindennel felszerelt a tulajdonosok kedvesek, a medence szuper volt.  Az út kicsit hosszú de megéri. Szinte mindennap mentünk valahová.A pizza nagyon finom .
Firenze,Pisa Volterra ,San Gimignano, Cecina ,Livorno nagyon szép helyeken jártunk. A tengerpart nem olyan amit elképzeltünk de azért ott is voltunk.

Köszönjük a segítségedet további jó munkát .

J. Zsuzsa

Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 | 2 KorábbiakLegelső hozzászólások

Egyéb

viki

Már 15 éve élek Toszkánában.......