TOSZKÁNA MÁNIA - Toszkana egy helyi szemével nézve - Toscana

Múzeumok  helyi küzlekedés Szállások Programok Toszkán Tengerpart     Szálláslista

Jótanácsok

szállások 2011től
szállások 2011től : Caterina panziója****

Caterina panziója****

Bár nem mindenki jut el Luccába egy Toszkán kirándulás alatt én melegen ajánlom azoknak akik még csak tervezik az utat - hangulatos kisváros középkori fallal, sok parkkal, boltokkal templomokkal és közel van Pisához és a tengerhez is. Caterina szobákat ad ki reggelivel saját házában, a várostól csak 4 km-re.

2ágyas szoba reggelivel 85 euro/éj, 1ágyas 60 euro/éj, 3 ágyas 105 euroéj

A panzio 4 km-re van Luccától, mely az egyik legszebb Toszkán város, nekem  a kedvencem lett! Kevésbé ismert talán, de közel a tenger, magas hegyek védik, mégis a legtöbben Puccini miatt látogatnak el ide aki itt született. A város nem dombra hanem sík vidékre épül Pisától északkeletre a Firenze felé vezető autópálya mentén és a tengertől is alig 20 perc csak autóval tehát ideális kirándulásokhoz is. A város teljesen megmaradt középkori fallán több kapun át lehet bejutni, a régi vizesárok ma egy zöld, füves sáv, fent a vastag kőfalon fák is nőttek és egy gyalogösvény megy és sík terep miatt kevésbé edzett kerékpárosoknak is nagy kedvence. Erről a részről olvashatsz itt (klikk), általánosságban a toszkán tengerpartokról is olvashatsz a bal oldali azonos nevű menüben.
  a régi városfal és vizesárok az anfiteatro tér az egyik templom a sok közül

A SZÁLLÁS LEÍRÁSÁT AZ ÚJ WEBOLDALON TALÁLJÁTOK FRISS KÉPEKKEL - KLIKK IDE

Ugyanezen részen található házakhoz, klikk ide.

10 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
2014.05.25. 14:22
Viki

2013 szeptemberi vendégek (4 szállás)

Szia,

Gloria........Caterina :  Talan ez volt a legszimpatikusabb szallas. A varos szelen, de konnyen megkozelithetoen. Caterina es a ferje is nagyon kedves volt. A szoba tagas es hangulatos volt, nekunk nagyon tetszett. A reggeli boseges, friss zoldsegekket, sajat gyumolcsokkel, hazi lekvarokkal, sajat keszitesu olivaolajjal. Segitettek a kirandulasok tervezeseben. Nagyon figyelmesek voltak.

Az osszes szallas tiszta es rendezett volt, furdoszobak mindenhol jol berendezettek voltak.

Ami meg esetleg fontos lehet masoknak is, hogy bar Internet a 4-bol 3 helyen volt, nem mindenhol volt eleg megbizhato. Mi egy Vodafone-os SIM kartyat vasaroltunk, azt hiszem 1-2GB Internet hasznalat volt benne, talan 20EUR volt (SIM + Internet eleres egyutt), es ket hetig boven eleg volt. Ennek elonye, hogy szinte barhol (azert akadt, ahol nem volt terero) tudtunk Internetezni akar a kirandulasok kozben is meg tudtuk nezni ha valami fontos volt, ami nagy segitseg. Termeszetesen csak szolgaltato-fuggetlen telefonnal mukodik a dolog.

Osszessegeben nekunk nagyon jol sikerult a nyaralas, rengeteg szep helyen jartunk, csak Olaszorszagban mintegy 2000km-t autoztunk (+odaut +hazaut).
Igy utolag is koszonjuk a segitseged!
Udv,
Tamas es Marika

2014.02.08. 13:54
Viki

2013as vendégek (San Gimignanoban kezdtek)

Szia Viki!

Nagyon szégyellem magam, hogy eddig nem írtam. Mindig eszembe volt, de vhogy  kimaradt.
Nagyon jól éreztük magunkat. San Gimignanoban.........
........Catherináék egyszerűen csodálatosak voltak, nagyon kedvesek, és segítőkészek. Reggeli bőséges volt. Első reggelinél  csak ámultunk, hogy sürögnek forognak körülöttünk, Catherina a konyhában,  Paolo meg a kívánságainkat leste, és annyi mindent kipakoltak az asztalra nem tudtuk mivel kezdjük. A házi süti különösen finom volt, illetve a saját paradicsomuk ízlett még nagyon,de a sonka, sajt és egyebek is  jók voltak. Az előtérben zöldséges kosár volt kirakva, és bármikor vehettünk belőle. Paolo bora is nagyon finom volt, és az olívaolaj is.
Szoba is nagyon szép,tiszta  mindennel felszerelt, szintén olyan mint a képeken.
Wifi nem mindig volt elérhető a szobában, de a teraszon jó volt. Hozzáteszem, annyira ez nem is volt fontos :)
 Megmondom őszintén először nem  tetszett  Lucca, nekem elsőre túl nagy volt a forgalom, meg zajos. Leírásod alapján nem ilyennek képzeltem. Végül a Cinque Terre-hez sem jutottunk el, Lucca annyira magával ragadott minket. Minden nap bementünk, a várfalon sétáltunk, egyik nap piac is volt nagyon jó hangulata volt. Vettünk chili palántát is. :)

Parkolás mindkét szállásnál megoldott volt. Honlapod alapján tudtuk, hogy fehér festésű parkolóhelyek az ingyenesek, de segítségünkre volt a Navigon alkalmazás a gps-ben, de 2 évvel ezelőtt a IGO-t használtunk, ami pontosabb.
A tulajok és az általad ajánlott éttermekben voltunk. Mindegyik nagyon jó volt, de hát az olasz ételek nagyon finomak. :) Édességek, és a fagyi kihagyhatatlan. :)

Remélem hamarosan visszamehetünk. :)

Nagyon köszönöm a sok segítséget!

2013.07.29. 18:44
Viki

2013 julius 29ei mail (Caterina után San Gimignano pincészetbe mentek)

Szia Viki!

Nem tűntünk el, csak elég sűrű volt ez a három hét és az internet az nem mindenhol működött (szinte sehol) de időm sem volt, este mint hullák estünk ágynak ( Elindultunk itthonról, és napi 3-400 km-t  autózva 3 napot voltunk Szicíliában, aztán vissza a 8 nap Toszkánára...) Szóval Luccában fantasztikus volt,a háziak megállás nélkül dolgoznak, a hely csodálatos, egyik este főzött Caterina, és még a társaság is jó volt, éjjel 1 körül kellett minket a vacsoráról kipaterolni... Annak ellenére, hogy a látnivalók ritkábban vannak errefelé, csak egy fél napot töltöttünk üldögéléssel. Szóval pazar volt.  Aztán átmentünka másik helyre, és utólag beláttuk, hogy az is pazar volt, csak közvetlenül Lucca után nem tűnt úgy. De a háziak itt is nagyon kedvesek, segítőkészek, a medence is kiváló, a borkóstolás is jó volt. Szóval szavunk sem lehet.
Már csak az van hátra hogy megköszönjem a szervezést
Mégegyszer köszönjük!
2013.03.18. 12:09

2012 szept 27 email

Szia!

Igazából rövid leszek, lényegében a szállásokkal nem volt gond. Elsőre Matteonál voltunk........

Második Lucca, Caterina. Na, őket imádtuk a legjobban, a ház fantasztikus, ők meg baromi kedvesek, a reggeli szuper. Étterem vonalon is segítőkészek voltak, asztalfoglalást intéztek. Nagyon jó saját boraik, lekváraik és olajuk van. Végül a Podere San Gimignano . Fekvésre, külsőre ez a ház a legjobb.....

Végül Riomaggiorét is bevállaltuk, sajnos hosszas keresgélés után sem találtam a neten hajómenetrendet. Ennek ellenére La Speziában kezdtünk, de olyan ritkás volt a hajóközlekedés, hogy kocsival kockáztattuk meg. Pár perc várakozás után lett szabad hely a városszéli parkolóban, valószínűleg ez nyáron nem járható út. A blogra később majd gondolom hosszas, többrészes beszámolót írok, majd elküldöm a linket, ha érdekel, kukkants bele.

Köszi még1x mindent.
R. Tamás és Nikola

2012.08.01. 12:32
Viki

juli 31 email (még mindig István)

Ciao Viki!

Hazaértünk Luccából, ahol ismét egy csodás hetet töltöttünk Caterina és Paolo vendégszeretetét élvezve.

Hihetetlenül kedves ez a két ember, rengeteget dolgoznak és méginkább megtaláltuk a közös hangot esténként a teraszon Paolo isteni Chiesino-ját kortyolgatva, mikor Caterina odaült mellénk és csak mesélt, mesélt, hol olaszul, hol angolul :-) Mondta Caterina, hogy tavaly meglepődött és kb 3-szor rákérdezett nálad, hogy biztos 7 napra szeretnénk-e a szállást, mivel a vendégek többsége csak 2-3 napot tölt náluk, aztán továbbáll.

Caterina amúgy egy szenzációs nőszemély, igazi olasz családanya nagy hanggal,és ha a bizalmát elnyered, nyert ügyed van. Sok dologban egyetértettünk vele, élmény volt nézni, ahogy néhány angol, vagy holland vendégre, akik csak egy Buon Giorno-ra és egy Arrivedercire voltak képesek ottlétük alatt (reggeli idején még ennyire sem...), De úgy érzem, minket nagyon megkedveltek- ami persze kölcsönös is - sokat beszéltünk az olasz és a magyar konyháról, itt is beigazolódott, hogy az olaszok számára a konyha és a főzés igazi szenvedély, ahogy beszélni tudnak róla. Mivel én is imádok főzni és mind az olasz borok, mind az olasz konyha rejtelmeiben korábban már igyekeztem elmélyülni, valószínűleg tetszett nekik, ahogy érdemben is hozzá tudtam szólni a társalgáshoz.

Mi most voltunk kb hatodszor Toszkánában, negyedszer azon a környéken, másodszor náluk, de még mindig maradt rengeteg hely, amit kihagytunk idén, pláne még több, ahová szívesen visszamennénk. Nekik ez fura volt, hogy 7 napra foglaltuk le a szállást :-)

Voltunk az Amedei csokigyárban ... (a teljes emailt az utazok élménybeszámolójánálk olvashatjátok itt)
köszi a közreműködést még egyszer!

Üdv
István
2012.06.23. 18:07

2012 juni 6 email

Szia Viki!

Új év, nekem januártól új munkahely, több meló, de egy valami állandó...ha nyaralás, akkor Toszkána. Tavaly nagyon jól éreztük magunkat Caterina és Paolo házában Lucca mellett, így idén is ha lehet, próbálkoznánk egy hasonló nyaralással, ha van persze 2 ágyas szabad szoba.
Még szervezés alatt van az új munkahelyemen, ki mikor megy szabadságra, de elvileg a ........ lenne jó egy 6 éjszaka. Rá tudnál kérdezni, van-e erre az időpontra szabad ágyas szobájuk?

Paolo 3 üveg chiesino-ja hamar elfogyott, nem beszélve az olívaolajról...

Üdv,
István (egy törzsutas - a szerk)
2011.08.01. 14:15

2011 aug 1

Kedves Viki!

Ma hajnalban érkeztünk meg Budapestre Lucca-ból, Caterina és Paolo panziójából.
Csak jókat, sőt a legjobbakat írhatom Róluk, hihetetlen az olasz vendéglátás: közvetlenek, kedvesek, lazák, segítőkészek, és minden részletre odafigyelnek.
A panzió, a szoba is nagyon szép volt, hangulatos, családias.
Lucca pedig elbűvölő, már tavaly magával ragadott, és külön élmény volt biciklizni a falakon és között. :)  Illetve imádom a Lido di Camaiore homokos, tiszta partját is, meg a hegyek látványát a hattérben.

Na, öszefoglalva, köszönjük még egyszer, hogy ilyen gyorsan reagáltál, és megint csak tökéletes szálláshoz segítettél minket!

Üdv,
Zsuzsi
2011.07.25. 21:55

2011 julis 25 email

szia viki,

Eddig nem jelentkeztem, de kicsit felpörögtek az események amióta haza jöttünk. munka, gyerek nyári elhelyezése, de gondolom, hogy neked sem kell ezt ragoznom.

minden rendben volt. hihetetlen emberek, hihetetlen helyen :-) már szervezem, hogy mikor tudunk visszamenni...és hintem az igét mindenkinek rólad és Caterináékról. fantasztikus volt az egész. isteni éttermeket és programokat ajánlottak. kisgyerekeseknek maga a paradicsom az a hely. zsozsó annyira élvezte a kertet, a medencét és az állatokat, hogy egyszer voltunk csak a tengerparton.

tervezem, hogy írok egy úti beszámolót az oldaladon a tapasztalatokról, ha nem bánod.

nagyon köszönünk mindent, remélem, hogy egyszer ha arra járunk találkozunk.

szép estét,

gabi

2011.07.25. 21:21

2011 julius email

Szia Viki!

Ne haragudj, hogy eddig nem jelentkeztünk, Jól éreztük magunkat . A szállással minden rendben volt, nagyon szép, tiszta  és hangulatos hely.  A házigazdák nagyon kedvesek és jól beszélnek angolul.  A reggelire kapott házi sütik különösen ízlettek, de a sonka, sajt és egyebek is kiválóak, az esti borozások pedig igen hangulatosak voltak, nemegyszer még Caterináék is csatlakoztak hozzánk.
Igazán vendégszerető család, igazi nászút volt! Mindenkinek csak ajánlani tudjuk ezt a szállást!

Neked pedig külön köszönjük a szervezést!

Judit és Péter

2011.07.19. 15:55
Viki

2011 juni 27 (visszajáró vendég)

Szia Viki!

szuper volt minden, még egyszer köszi a szervezést!

A san gimignanoi pincészet nagyon szuper, sajnos ott nem volt olyan jó időnk. Viszont nagyon finom a boruk!

Catherina pedig bűbájos, igazi háziasszony, 4 helyen voltunk, az ő szállása volt a leghangulatosabb. Nagyon jó program- és étteremjavaslatai voltak, ki is próbáltuk mindegyiket!

Barátaink is tervezik, hogy mennek majd Toszkánába, ezeket a helyeket mindenképpen javasolni fogom nekik, és persze téged is! :)

Köszi, üdv.
Vilmos
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások

Egyéb

viki

Már 15 éve élek Toszkánában.......

ÚJ email: toszkanamania@outlook.it

esküvő

postafiók

facebookos

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre