TOSZKÁNA MÁNIA - Toszkana egy helyi szemével nézve - Toscana

Múzeumok  helyi küzlekedés Szállások Programok Toszkán Tengerpart     Szálláslista

Jótanácsok

szállások 2010től
szállások 2010től : San Gimignano Pincészet***

San Gimignano Pincészet***

No28 A család minden tagja résztvesz a mezőgazdasági termelésben, boraik és olivaolajuk nemcsak a környéken ismert, ezért szinte kötelező a borkostolás (ingyenes). Hangulatos szobáik vannak, saját fürdővel és a reggelihez ők is sütnek mindig valami házi sütit. Kint a kertben az olajfák között medence és napágyak várják a kirándulásról visszatérőket, a távolban San Gimignano tornyi látszódnak

2-3 ágyas szoba reggelivel 90-100 euro/éj, appartamento 100 euro/éj

A híres tornyos várost, San Gimignanotól t szinte minde magyar meglátogatja, innen 5 km-re található ez a kicsi település alig 100 lakossal, de Certaldo is csak 6km és Volterra is közel van. Az egész régio jól bejárható innen, nem beszélve a szép kilátásról és isteni borról!! A család egy nagyobb földterülettel rendelkezik, ahol több mint ezer olajfa és nagy szőlőültetvény van, de emellett sáfrányt is termelnek pár éve. A pincében minőségi Chianti vörösbort, san gimignanoi Vernaccia fehérbort és grappát és persze extraszűz olivaolajat is készítenek, amit helyben meg is lehet kostolni és venni.

A teljes fotoalbumhoz klikk ide.

családi vállalkozás kilátás

Az egyik épületben van a reggelizéshez egy kicsi étterem és terasz nyári meleg idejére, itt van egy kiadó aparman is szép kilátással és oldalt a kertben a medence napágyakkal. A másik épületben vannak a szobák, mindegyik saját fürdőszobával két szinten, rusztikusan Toszkán stílusú bútorokkal berendezve, némyelik kilátással. A recepcio épületében van egy kis hall ahol a borkostolót szokták tartani és alatta a pince ahol a boroshordók vannak. Az épületek előtti parkolási lehetőség mindenkinek ingyenes, a területre két bejáraton át lehet bejutni az útról.

fentről medence kert

Elhelyezés (10szoba): A főépületben (3as) van 8 szoba ebből némelyiknek saját kis terasza van és külön bejárata is a kertből. Az ágyak 6 szobában franciágyak, de van amiben a két ágy szétválasztható. A legkisebb szoba egy főre de van egy 3fős megoldás is, ami valójában egy másik 1 és egy kétágyas egybenyitható szoba közös fürdővel. Az étterem épületében  (2es) van a maradék két szoba, ideálisak 2 párnak mert közös előtérből nyílnak. Mindegyik szobához tartozik egy kis fürdőszoba zuhanykabinnal, van Tv külföldi adókkal és minibár (benne ásványvíz és bor amiért fizetni kell ha valaki megissza ).

6os szoba   f'ürdő

Az elmúlt években több szobát is felújítottak, kettőnek külön bejáratot is vágtak a kertből és tartozik hozzájuk egy kis fedett terasz kinti asztallal, ezek kicsit drágábbak. Ezek földszintiek tehát relatíve hűvösebbek mint az emeletiek, egyébként 5 szobában van légkondicionáló amit használat esetén külön kell fizetni (lsd árak).

Minden reggel várják a vendégeket egy büféreggelivel, amit vagy a benti kandalós étteremben vagy a kinti fedett terasz asztalainál lehet elfogyasztani. Többnyire saját készítésű süti vagy egyszerübb torta is kerül terítékre a kávé, tea és más finomság mellett.....

A szobaárakhoz , képekhez menjetek az új weboldalra, vagy klikk ide

10 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
2014.04.03. 00:49

2013 őszi utazók

Szia Viki!

Nagyon meg voltunk elégedve a szállással a pincészetben. A szobánkból ugyan az autóútra láttunk csak, de mivel csak abban a szobában volt két különálló ágy - amit mi szerettünk volna,  így nem panaszkodunk. :-)
A házból kilépve ugyanis gyönyörű volt a kilátás a gyönyörű toszkán tájra.
A házigazdák nagyon kedvesek voltak. Meséltek róla, hogy ők egy igazi családi vállalkozás.
A reggeli nagyon finom volt, a mi ízlésünknek nagyon megfelelt. Külön kiemelném a házi sütiket, bár én nem nagyon eszem édeset reggelire, de abból mindig kóstoltam. A reggelinél a kiszolgálás nagyon kedves, vendégszerető volt. Kóstoltunk is a helyi borokból, nagyon jó hangulatban telt a borkóstoló, amit a család lánya tartott, akinek most nem jut eszembe a neve...hoztunk haza is a borokból. Illetve, vettem szőlő és oliva szappanjukból is, imádtam a szőlőszappan illatát.
A szálláshely szerintem csak autóval megközelíthető, de ez persze nem okozott problémát.

Próbáltunk keresni, amikor arra jártunk, de nem értünk el, így szóban nem tudtuk megköszönni a segítségedet, de most írásban megtesszük.
Köszi szépen még egyszer!
Erika
2014.02.09. 11:50

2013as vendégek

Szia Viki!

Ne haragudj, hogy nem jelentkeztünk, nagyon sokáig a fejünkben volt, hogy írjunk Neked és megköszönjünk mindent, mert egyszerűen fantasztikus volt San Gimignano.
A szállás nagyon szép és tiszta volt, és képzeld, hogy végül megkaptuk a földszinten lévő teraszos, völgyre néző szobát, ami csodálatos volt. Ez megkoronázta a nászutunkat. :)
Az ottaniak nagyon kedvesek és figyelmesek voltak. A reggelik isteni finomak voltak, melyeket főként saját maguk termesztettek, készítettek.
A parkolás tökéletes, mivel a ház előtt tudtunk parkolni, tehát kényelmes megoldás volt.
Mindenkinek nagyon-nagyon ajánljuk ezt a pincészetet, mert ennél jobbat nem is tudtunk volna elképzelni.
Olyan aranyosak voltak, hogy még kettőnknek is megtartották a borkóstolót, így megkóstolhattuk a saját boraikat. Vicces volt, hogy ott tudtuk meg, hogy 5 ezrelék alkohol szintig lehet fogyasztani még akkor is, ha vezetünk.  (valójában zero tolerancia van vagyis egy kortyot sem lehetne inni - a szerk.)
Elmentünk Viareggio-ba is, ahol csodálatos volt a tengerpart és a sétány. Itt kóstoltuk meg a "híres" hallevest is (cachucco - valahogy talán így írják- cacciuco helyesen a szerk.), ami az egyik legjobb étel volt az egész utunk során.
Természetesen San Gimignano-t és Certaldot is megnéztünk, amelyek tüneményes kis városok, ezt mindenkinek csak ajánlani tudjuk. Éppen San Gimignanoban lovagi napok voltak, így ebbe a világba is beletekinthettünk.

Annyira megszerettük azt a térséget, hogy még biztos visszatérünk oda, mert még nagyon sok látnivaló van, amit meg szeretnénk nézni.

Még egyszer nagyon szépen köszönjük a szervezést és a sok-sok segítséget!!!

Kati & Gyuri

2014.02.08. 14:10

2013as utazók

Szia!

Elnézést, hogy elöbb nem reagáltunk,de hazajövet nagyon besűrűsödtek a dolgaink.
Nagyon jól éreztük magunkat, nagyon szuper volt minden, a szállás,kedvesek voltak a vendéglátók,különösen a reggeliztető hölgy, megkértem, hogy olaszul beszélgessünk és nagyon jó volt mert superul megértettem.
A táj ,a helyszínek egyszerűen lenyűgöztek!

SAN GIMIGNANO-azóta is végig fut rajtam a hideg, ha rá gondolok!
Szeretnénk nyáron visszamenni. Tervezzük,h a Chianti részt fedezzük fel. Ha esetleg tudsz javasolni hasonló
szállás lehetőséget,agriturismo. Nem sürgős,vmikor augusztus végén tervezzük az utazást. A jövő hétvégén Cesenaba utazunk....

Köszönjük a segítséget!

Csilla
2014.02.08. 13:52

2013as vendégek (visszatérők)

Szia Viki!

Nagyon szégyellem magam, hogy eddig nem írtam. Mindig eszembe volt, de vhogy  kimaradt.
Nagyon jól éreztük magunkat. A család úgy fogadtak minket  mint egy régi ismerőst,  a reggelinél tudták, hogy mit  ittunk 2 éve. Ami nagyon jól esett. Az apartman szintén olyan mint a képeken. Napfelkeltét ágyból néztünk. Borkóstolón is voltunk, ahol végig kóstoltuk az összes borukat.(még mindig a Sera Rosa a kedvencünk :) )   Kóstoltuk az olívaolajukat is, ami szintén nagyon jó.
A Chianti vidékre is eljutottunk. Hihetetlen szép a táj, de csak egy kisebb részét láttuk.
Certaldoba is átmentünk szerencsénk volt, mert az nap volt a hagymafesztivál. Nagyon hangulatos volt.
....... ( Caterinánál is voltak)......
Parkolás mindkét szállásnál megoldott volt. Honlapod alapján tudtuk, hogy fehér festésű parkolóhelyek az ingyenesek, de segítségünkre volt a Navigon alkalmazás a gps-ben, de 2 évvel ezelőtt a IGO-t használtunk, ami pontosabb.
A tulajok és az általad ajánlott éttermekben voltunk. Mindegyik nagyon jó volt, de hát az olasz ételek nagyon finomak. :) Édességek, és a fagyi kihagyhatatlan. :)

Remélem hamarosan visszamehetünk. :)

Nagyon köszönöm a sok segítséget!

Puszi,
Szilvi

2011.09.07. 14:43

2011 szept

Kedves Viki!

Szeretném megköszönni a sok segítséget Pincészet nagyon remek választás volt, pont olyan mint a képeken. Nagyon kedvesek voltak, mikor oadértünk, egy pohár borral fogadtak. Egy kicsit hosszúra nyúlt az utazás, mert Velence, és Firenze előtt dugóba kerültünk, de már most újból visszamennék.
Kipróbáltuk San Gimignano-ban,  ajánlott éttermet Osteria del Carcere-t, nagyon hangulatos,  jó étterem. A tulaj is nagyon rendes, közvetlen.
Végül Firenzében nem mentünk be egy múzeumba se, majd legközelebb, de így jobb, mert belefért Vinci is.

A honlapodon nagyon sok hasznos információ van, nagyon sokat segített.
Egy pár ismerösőm is kedvet kapott Toszkánához, ajánlottam nekik helyeket, meg persze Téged is.

Mégegyszer nagyon köszönünk mindent.

Puszi,
Szilvi és Gábor
2011.08.30. 10:17

2011 aug 28

Kedves Viki!

Szeretnénk megköszönni a szállás kapcsán nyúktott segítségedet. A San Gimignano Pincészet fantasztikus választás volt, a szobánkból elénk tárult az igazi toszkán táj olajbogyóval, szőlővel és a dombok sokszínűsége. A pincészetben kapott bor nagyon finom volt, és jól esett a fullasztóan meleg napok után. Mi sajnos pont a nagy hőhullám (aug. közepe) idején fedeztük fel a toszkán vidéket, Vadától Siennáig. A szállásunk nagyon kényelmes és tiszta volt, egyetelen problémát a toszkán szúnyogok jelentettek. Összemarták mindkét lábam úgy, hogy elektromos szúnyogriasztót vittünk és chemotox-ot is. Szerintem a mi elektromos riasztónk csak a magyar szúnyogokra hatásos. A pakoláskor találtunk a fiókban egy olasz szúnyogriasztót is, de sajna későn.

Még egyszer köszönünk mindent, reméljük többször látjuk még ezt a vidéket!! További sok sikert a honlapod szerkesztéséhez, fantasztikusan jó információforrás.

Köszi Ági és János

2011.07.19. 15:53
Viki

2011 juni 27 email (visszajáró vendégek)

Szia Viki!

szuper volt minden, még egyszer köszi a szervezést!

A pincészet nagyon szuper, sajnos ott nem volt olyan jó időnk. Viszont nagyon finom a boruk!

Catherina pedig bűbájos, igazi háziasszony, 4 helyen voltunk, az ő szállása volt a leghangulatosabb. Nagyon jó program- és étteremjavaslatai voltak, ki is próbáltuk mindegyiket!

Barátaink is tervezik, hogy mennek majd Toszkánába, ezeket a helyeket mindenképpen javasolni fogom nekik, és persze téged is! :)

Köszi, üdv.
Vilmos
2011.07.19. 15:51
Viki

2010 szept email (egy visszajáró pártól)

Szia Viki!

Köszönjük a segítségedet, és az ajánlatodat, nagyon jól éreztük magunkat a pincészetben!

A második napon belecsöppentük egy fergeteges rendezvénybe. Castelfiorentino mellett, egy kastélyban vasárnap délután tartott a toszkán sommelier-ek szövetsége (vagy vmi ilyesmi) egy kóstolót (Vini D'Elite); a legjobb toszkán (és néhány nemtoszkán, de olasz) pincészetek legjobb borait lehetett kóstolni, profi sommelierek segíségével (150 bor+ sajtok, balzsamecet, fagylalt, stb) Nekünk, akik nagyon érdeklődünk a borok iránt, hatalmas élmény volt. Kettőnknek 25 Euró volt a belépő,és listát is kaptunk, mit lehet kóstolni (6 órán át kóstolhattunk, bármit, bármennyit). Ezt egy évben egyszer rendezik, és szerintem rajtunk kívül nem is volt más külföldi. :) Minden olasz, akinek meséltük, azt mondta, hogy mi NAGYON-NAGYON szerencsések vagyunk. És tényleg :)

Bagnio Vignoniban és  Rapolano Termeben is pihentünk/pancsoltunk egy-egy napot, remek volt.

Találtunk, illetve ajánlottak jó éttermeket is; Cecinaban, a tengerparti sétányon leltünk egy klassz halétteremre; (jellemző, hogy csak olaszok ebédeltek ott) 'Da Andrea' a neve.
A pincészetben Elena is ajánlott néhányat; a Poggibonsi melletti 'Ristorante Da Pode'-ban próbáltuk ki a híres firenzei steak-et, és isteni volt.
San Gimingnanoban említette az 'I 4 Gatti'-t, és az Osteria Delle Catene-t, de erre nem maradt időnk.

Ezen a szép kis 'gasztrotúrán' megint rájöttem, hogy az olaszok milyen kiválóan használják ki azokat az adottságaikat, amelyekkel egyébként mi, magyarok is rendelkezünk (leszámítva a tengert, persze), csak már elbutultunk, és újra kellene tanulnunk. De azért itthon is egyre több jó példa akad...
Fantasztikus olasz borokat ittunk, de egyre sem tudtam mondani, hogy 'na, ilyet itthon egy borász sem képes alkotni'. A sangiovese és a vernaccia szőlő nem jobb mint a kékfrankos és a furmint, a szarvasgombás termékeink nekünk is vannak ilyenek (vágóemt kft, Aranyszarvas), a mangalica sült felveszi a versenyt a firenzei steak-kel, a pálinkánk sokkal jobb a grappánál, valószínűleg a termőföldjeik sem jobbak, csak ott nagy becsben tartják, és mindet megművelik, és persze elképesztően magas a vendéglátás színvonala . Stb..
.Lenyűgöző, hogy mennyire tisztában vannak minden értékükkel, ápolják őket, vigyáznak rá, és legfőképpen nagyon szeretik... Mindenkit odaküldenék néhány hétre, okulásul. :)

Bocsánat, ha feltartottalak. Még egyszer köszönjük, hogy megint jót ajánlottál!

Üdv, G. Niki

2011.07.19. 15:46

2011 febr email

Megfontoljuk az ajánlatod!

A tavalyi nyaralás nagyon jól sikerült,még meg sem köszöntem!

Megismerkedtünk egy magyar családdal,a mai napig tartjuk a kapcsolatot.

Még egyszer köszönünk mindent!

Legyenek szép napjaid!

Lilla&Norbi

2011.07.19. 15:43

2010 juli 29 email

Kedves Viki!

Tegnap este érkeztünk haza Toszkánából! Szenzációs volt, már ma vissza is mennénk!

Matteo hotelje és a pinceszet is szuper volt! A vendéglátók nagyon kedvesek és barátságosak voltak, a szállás is kifogástalan volt: szép, tiszta és nagyon toszkánás. Csak ajánlani tudjuk mindenkinek!

Firenzében  sikerült gyorsan bejutnunk az Uffizibe hála Neked!

Ami legjobban tetszett San Gimignano és környéke, Cortona, Siena, Volterra.... meg a táj... főleg a Chianti.

Pisa kicsit csalódás volt ... 3 napot voltunk, de egy délután is bőven elég lett volna, azért jó volt, mert lementünk a tengerhez.

Szóval nagyon-nagyon köszönjük a segítségedet!!!!!!!! Még majd biztos élünk vele!!!

Üdvözlettel:
V. Tibor és felesége
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások

Egyéb

viki

Már 15 éve élek Toszkánában.......

ÚJ email: toszkanamania@outlook.it

esküvő

postafiók

facebookos

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.