TOSZKÁNA MÁNIA - Toszkana egy helyi szemével nézve - Toscana

Múzeumok  helyi küzlekedés Szállások Programok Toszkán Tengerpart     Szálláslista

Jótanácsok

szállások 2007től
szállások 2007től : Lido di Camaiore Hotel*** No31

Lido di Camaiore Hotel*** No31

Viareggio szomszédja ez az üdülővároska, a homokos parton rengeteg stranddal és egy márványlapokkal leburkolt, szikrázóan fehér sétánnyal. A sétálóutcáról nyílik a hotel, a strand csak 50 méter és a tetőteraszon medence is van. A városka híres pezsgő éjszakai életéről.... van idegenforgalmi adó

2ágyas szoba reggelivel napi 90 eurotól , félpanzióval napi 124 eurotól, van teljes ellátás és 3 ágyas szoba is

Lido di Camaiore egy felkapott üdülőhely Pisa feletti részen Viareggio közvetlen szomszédságában, melyről a Pisa és környéke és a tenger címszó alatt találtok információt a bal oldali menüben.Hosszú homokos tengerpartján egymás mellett sorakoznak az éttermek és fürdők, a fehér márvánnyal burkolt pálmafás sétányon minden napszakban nagy a nyüzsgés. Lido híres éjszakai életéről is, hiszen rengeteg bár és disco található itt a parton ezér sokan járnak ide Firenzéből is. Erről a részről olvashatsz itt (klikk), általánosságban a toszkán tengerpartokról is olvashatsz a bal oldali azonos nevű menüben

A SZÁLLÁS LEÍRÁSÁT AZ ÚJ WEBOLDALON TALÁLJÁTOK  - KLIKK IDE

6 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
2012.09.23. 12:49

2012 szept email

Kedves Viki!

Egy hét után 2 hét élménnyel gazdagodva jöttünk haza vasárnap este. Mindenekelőtt nagyon köszönjük a "finom" szállásokat, nem volt gond megtalálni, nem volt gond az elhelyezésssel, minden jó volt. Talán hiba volt hogy nem zavartuk, nem kerestünk, de mivel pont otthon voltál előtte, hallottál magyar szót, tudtuk, hogy elfoglalt vagy a héten, ezért nem akartunk mi sem zavarni. Talán egy OK-t kellett volna mondani legalább telefonon, bocsánat, az én hibám. De minden jó volt, nagyon köszönjük a szervezést.
Vera asszonny kedves volt, ..... innen tettünk kirándulásokat a klasszikus helyekre ( San Gimignano, Siena, Volterra, a Chianti körzetbe, pl. Castellina, Radda, meg kisebb helyekre is). Azt nem mondom, hogy esténként nem voltunk fáradtak, de jóleső fáradtság volt.
A tengerparti szálloda szintén OK volt, közel volt a tenger, jókat sétáltunk esténként. Az első este nagyon szép fotót és filmet készítettünk a lenyugvó napról, az áttetsző felhők miatt kicsit olyan volt, mintha egy tucat lámpás világítana az ég felé a hullámokból. Hiába a tenger lenyűgöző tud lenni és sok arca van.
A Cinque Terre egész napos kirándulást kihasználtuk, csak nem fürödtünk, mert féltünk, hogy nem lesz időnk (butaság volt), de így is nagyszerű volt, egzoikus, sok fényképpel lettünk gazdagabbak. Megnéztük még Lucca-t, Vinci-t, gyönyörködtünk a tájban útközben.

Szóval köszönjük a segítséget, sokat gazdagodtunk, kicsit bánatosak is voltunk mkor haza kellett indulni, de mint az elején írtam, nagyon tartalmas napokat éltünk meg.

Puszilunk, Ciao, Zoltán & Klára
2012.09.05. 21:39
andrea0420

Szia Viki!

Hétfőn, 2012.09.03-án értünk haza a hotelból. A szálloda nagyon szép, a központban van, de mégis csöndes. A szobánk is kítűnő volt, teljesen új és berendezett. A fürdőszoba egy álom és mivel az 5. emeleten laktunk körben erkéllyel, láttuk a partot és az utcafrontot is.

Mi Pisából mentünk repülővel, van egy busz ami közvetlen járat Pisa és Lido di Camaiore között . A jegy ára 3,5 EUR és szinte a szálloda mellett tesz le.

A reggeli is kitűnő , a vacsoránál viszont minden olaszul van kiírva és jellemzően csak olaszul beszél a személyzet is, de azért nem volt különösebb gond.

Egyébként kedves a személyzet és segítőkészek.

A internet 2 EUR/ óra, a parton viszont ingyen van.

Szóval csak ajánlani tudom.

Mi nagyon jól éreztük magunkat.

Üdvözlettel

Horváth testvérek

2011.03.24. 00:38

2009 julius 28 email első része

Szia Viki!

Szombatról vasárnapra virradóra érkeztünk vissza Bp-re Lido di Camaiore-ból. Azt hiszem, sok honfitársam megirigyelhetné azt, ami történt velem. velünk...

Mivel nem akartam sok készpénzt vinni magamal, mint tettem ezt korábban, vittem a dombornyomott mastercardot. hogy majd arról rendezem a szállást és veszek még fel költőpénzt, ha szükséges. Elutazás előtti este akartam kivenni pénzt a kártyámról, hogy másnap már ezzzel ne kelljen időt tölteni, csak kicsekkolunk a szállodából és már indulhatun is hazafelé, csakhogy péntek este az ottani UniCredit bankfiók szépen benyelte a kártyámat...persze kizárólag csak olasz nyelven "kommunikált" az automata, se angolul, se németül nem adott opciókat. Egy szintén kártyahasználatra várakozó helyi olasz bejött és próbált segíteni, felhívtuk az instrukcióknál írt zöld számot is, ahol közölték, hogy amennyiben az automatával van gond, forduljunk bizalommal a bankfiók személyzetéhez MUNKANAPON! Na ez klassz, mert ugye péntek este volt...Nekünk meg szombat a hazaindulás napja...A zsebemben meg maradt kb 60 EUR...

A nyitvatartásnál ugyan volt egy "Prefestivi" 8:20-12:45-ig megjelölés is, de maguk az olaszok se tudták eldönteni, hogy ez vonatjozik-e a vasárnap előtti napokra, vagy ténylegesen csak az ünnepek előtti nap nyitvatartására...

Másnap reggel fél 9-re már a bankfióknál voltam, kb 5 másik sorstársammal együtt, akiknek szintén benyelte az automata a kártyáját minden gond és előzetes figyelmeztetés nélkül, hogy rossza a gép... 9-ig vártunk, de mivel nem jött senki nyitni, így abban maradtunk, hogy akkor ez bizony hétfőig így marad. Engem meg levert a víz a zsebemben lévő 60 EUR miatt, szállást kifizetni nem tudom, tankolnom kellene, ami minimum 50 EUR, meg az autópálya díja újabb 30...  A páromnál még volt tartalék 50 EUR, amit egy kis vásárlásra tett félre (tészta, olívaolaj, sonka, stb.)
Maria-ék is tudtak a dologról és azt hiszem életem egyik legmeghatóbb eseménye jött el, ugyanis mondták, hogy NEM GOND, hogy nem tudjuk kifizetni a szállás fennmaradó költségét, majd utaljam el itthonról. Beszéltek a rendőrséggel, a banki számokat is hívták, de maradt az eredmény, miszerint ugyintézni csak hétfőn lehet a bankban bármit is...
2011.03.24. 00:34

2009 julius 28 email második része:

A biztonságos hazajutás érdekében pedig még felajánlottak 100 EUR-t is...Nem akartam elfogadni, de mivel tényleg nagyon késhegyre lettünk volna kiszámolva a hazaúttal, így elfogadtam...Nem találtam szavakat...Kaptunk két hideg ásványvizet az útra és még pár croissant is akartak csomagolni...tényleg nagyon megható volt...
Nyilván az is közrejátszhatott, hogy nem először voltunk már ott és hogy a Te közreműködéseddel történt a szállás megszervezése, de ez nekem akkor is minden képzeletet felülmúló volt.. Nem tudok elég hálás lenni Maria-nak és a személyzetnek, megígértük, hogy jövőre is visszamegyünk, amit egyébként még előző nap eldöntöttünk, amikor "csak" Portovenere-ig jutottunk a Cinque terre útvonalára tervezett kiránduláson...

Azt hiszem, lenne mit tanulnunk tőlük, nem vagyok benne biztos, hogy fordított szituációban itthonról mondjuk egyáltalán hazaengedtek volna-e a szállodából fizetés nélkül...

Miután hazaértünk, letiltattam a kártyámat és beadtam az új kártya iránti igénylésemet. A fennmaradó összeget még ezen a héten elutalom a szállodának, csak kicsit körülményes, mert ki kell vennem a Ft-ot, EUR-t kell váltanom, majd azt berakni a devizaszámlámra és csak akkor tudok utalni...de legkésőbb holnap átutalom a fennmaradó költséget.

Eddig is nagyon kedveltem az olaszokat és már San Gimignano-ban Davide-ék (Podere) is nagyon vendégszeretők és kedvesek voltak, de ez a mostani eset csak még jobban a szívembe zárta őket. Ahogy elmeséltem itthon barátaimnak, kollégáimnak, nem nagyon akarták elhinni...

Ezt leszámítva összeségében megint egy nagyon jó kis nyaralásunk volt, kár hogy csak 6 napra sikeredett..:-) Ilyenkor az ember mindig maradna még legalább egy hetet..:-)

Üdv,

István
2011.03.21. 23:24

2008 augusztus 1 email:

Szia,

tegnap érkeztünk haza Toszkánából, és fantasztikusan éreztük magunkat.A szállásaink nagyon jók voltak, minden rendben volt. A firenzei múzeumi foglalásaink is jól jöttek. Köszönjük szépen a sok segítséget, a jövőben még jelentkezni fogunk.

szép nyarat,

szia: H. Gábor

2011.03.20. 17:12

2008 július 22 email:

Szia Viki!

Vasárnap hajnalban értünk haza a tengertőlKlassz volt nagyon, végig 30 fok, finom homokos tengerpart, igazi kikapcsolódás.

A szobánk nagyon jó volt, pazar kilátással a tengere. A légkondival olykor voltak gondok, de alapvetően jól éreztük magunkat. Többnyire olasz vendégek voltak a szállodában, a személyzetből csak ketten beszéltek kissé törve angolul, ők igyekeztek a közelünkbe kerülni, mikor az olasz nyelvű étlapról ki kellett választani a vacsi fogásait. A vacsorák változatosak voltak és nagyon jók! A reggeli is bőséges volt, svédasztalos, a legnépszerűbb persze a prosciutto crudo volt rendre, no meg a meleg croissant! Sajnos ilyen croissant-nal és kv-val itthon reggel nem találkozunk...

Egyetlen dolgot hiányoltam csak a reggelinél, a szokásos plastic garbage can, a műanyag szemetes, amibe a használt vajas, lekváros papírkákat, kis dobozokat lehet gyűjteni. Davide-éknél ez megvolt reggelente a Podere San Gimignanoban. :-)

Portofinoba végül nem mentünk el hajóval, mert végig jó idő volt, Lérici-t viszont bejártuk. Annak ellenére, hogy nem nagyon említik az útikönyvek, egy igazi kis ékszerdoboz Marina di Carrara után.

A parton a hotellal szerződött partner, a bagno venezia főnöke egy Marco nevű fazon volt, vele jól összehaverkodtunk, ő kicsivel jobban beszélt angolul, nagyon segítőkész volt, a konyhájuk déltől 3-ig isteni! A tenger szép és tiszta volt, pár km-t beletettünk a lábainkba..:-)).

Megint sikerült pihenéssel eltölteni egy csodás hetet Toscana-ban, köszi még egyszer a tippet és a segítséget! Csináltam itt is képeket a hotelről is, majd küldök!

Szép nyarat!

Ciao,  István
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások

Egyéb

viki

Már 15 éve élek Toszkánában.......