TOSZKÁNA MÁNIA - Toszkana egy helyi szemével nézve - Toscana

Múzeumok  helyi küzlekedés Szállások Programok Toszkán Tengerpart     Szálláslista

Jótanácsok

szállások 2007től
szállások 2007től : Vinci apartmanház**** No15

Vinci apartmanház**** No15

Vinci Firenzétől kb fél órára található pici falu egy régi várral, tornyokkal. Nevét az egész világ ismeri, hiszen Leonardo da Vinci szülőhelye. Egy nagyon szép apartmanház az olajfaligetek között megbújó régi kúriában. Medence, borospince és -kostolás is van és közös pizzasütés is kedves háziakkal. idegenforgalmi adó 1 euro

apartmanárak: 2fős napi 80-100 euro, heti 500-600 euro között, 4 fős napi 110-190, heti 650-1150 euro között (van 6fős is)  második hét 20% engedménnyel!

medence szuper panoráma  Internet kapcsolat auto

Vinci egy tipikus toszkán falu melyet olajfaültetvények és rendezett szőlősorok vesznek körül, belvárosában régi kőházak, álmos macskák és sok fényképezőgépes turista található:) Ennek oka természetesen a helyi szülött, a zseni: Leonardo da Vinci akinek ma több múzeuma is van itt, ezek közül talán a toronyban lévő a legérdekesebb ahol az általa megálmodott gépek és tárgyak találhatók mint pl a szárnyak vagy a tank... Erről a részről a Firenze környékében írtam, klikk ide.  Képeket a saját képeknél találhattok a jobb oldali menüben vagy klikk ide.   Egyébként képtárak, hangulatos éttermek és szuvenirbolt is van, de meg lehet kostolni a helyi híres Chianti bort is és 2012ben megnyitották a falutól kb 1 kmre lévő Leonardo szülőházat is.

Vinci vártornyai
A teljes fotolabumot a No15 szám alatt találjátok vagy klikk klikk ide.
Az épületegyüttest 2001ben építették újjá megtartva eredeti stílusát kivűl-belűl, a bútorok nagy része például a nagyszülők hagyatéka. A környező földeket olajfa, szőlőtőkék és erdők borítják, ahol békésen élnek a vadnyulak, fácánok és rengeteg kis madár. A tulajdonos és családja minden héten együtt készít pizzát a vendégekkel a kemencében és aztán a nagy asztalnál meg is eszik együtt.

a levegőből medence udvar

Az apartmanházban összesen 9 apartman van, 1 vagy 2 hálószobával, mindegyikben nappali, konyhapult és étkezőasztal, fürdőszoba és 1 vagy 2 hálószoba. Általában a hálón kívül még 1/2 fő aludhat a nappaliban a kihúzható díványon. A hálószobákban 2 személyes nagy ágy van, amit kérésre ketté is lehet választani némelyikben. A konyha mindegyikben jól felszerelt sütővel vagy mikrohullámuval ellátva, edények a főzéshez és tálaláshoz. A fürdőszobákban zuhanyzókabin van, mindenkinek saját telefonja és tv-je is van a nappalikban.

étkező nappali nappali

A TOVÁBBI KÉPEKHEZ ÉSIDEI ÁRAKHOZ MENJ AZ ÚJ WEBOLDALRA, KLIKK IDE

14 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
2014.08.15. 23:24

2014es család

Kedves Viki!
Szerencsésen hazaértünk. Köszönjük a sok segítséget és tanácsot. Nagyon jó volt.
Elenáéknál valóban kellemes szállásra leltünk. Tiszta, tágas, hangulatos, ízlésesen berendezett apartmanunk volt. Hamisítatlan toszkán kilátással. A házigazdák pedig nagyon kedvesek, segítőkészek. Mi lemaradtunk a közös pizzasütésről, mert aznap is Firenzében voltunk, de úgy hallottuk, jól sikerült. A borkóstoláson sokat tanultunk.
A szállással kapcsolatosan egyetlen kis kellemetlenség az volt, hogy a nyolc apartman egy tömbben épült, szinte mindenkivel van falszomszédság és rendkívül erős az áthallás. Mi itthon panelben lakunk, de még ahhoz képest is megdöbbentő volt, hogy a horkolás, halk beszéd, wc-lehúzás mennyire hallatszik. Természetesen ezen nem lehet változtatni, de aki nagyokat akar aludni, annak nem javasoljuk. A mosókonyha pénzbedobós és az internet 7 euro. Az utóbbi nagyon akadozik és igazából csak a kert bizonyos részein működik, a házban gyakorlatilag nem. Van egy információs könyvük, amiben az étteremajánlások nem korrektek. Egy Adriano nevű helyről azt írták, hogy pizza-választékuk nagy, pedig egyáltalán nem készítenek pizzát, egy elegáns étterem. Montelupo-ban pedig a megadott helyen már egy másik étterem működik, más profillal. Igazából nincs nagy jelentősége, de nem nagy dolog frissíteni.

A Firenze-kártya nekünk megérte így..... Elenáék azt javasolták, hogy vonatozzunk be és első nap ezt is tettük, de nem érte meg.Ötünknek 35 euro volt a jegy és az első vonatra fel sem fértünk, 3/4 órát veszítettünk a kicentizett időből. Második alkalommal kocsival mentünk és egy barátunk tanácsára a Patro kapunál álltunk meg egy parkolóházban és ez így kényelmesebb és olcsóbb is volt. Tengerpartra kétszer mentünk, egyszer Vada-ra és egyszer (tanácsodra) Viareggio-tól délre, Pucciniről elnevezett partszakaszra. Az utóbbi sokkal jobb és (az ágyak bérlése) olcsóbb is volt.

Gondolom nem árt, ha megosztjuk veled ezeket a tapasztalatokat. Remekül éreztük magunkat és ehhez nagyban hozzájárult a honlapod alapossága és részletessége, baráti hangvétele és az, hogy bármilyen kérdésünkre gyorsan válaszoltál. Mindent meg tudtunk nézni, amit azon a vidéken akartunk (Pisa, Volterra, Lucca, Siena, Vinci, Cerrato Guidi, San Gimignano, San Miniato), kivéve kivéve a kis elárasztott falucskát, ahová idő hiányában és a hegyi utakra való tekintettel mégsem mentünk el. Reméljük lesz még módunk azt is megnézni.
2014.08.09. 17:47

2014 juliusiak

Kedves Viki!

Szerencsésen hazaértünk a varázslatos toszkánai túránkról.
Amit a rendelkezésünkre álló 5 nap alatt meg lehetett nézni,
azt megnéztük.Hála neked, a firenzei múzeumlátogatások
zökkenőmentesen zajlottak, akiknek nem volt előre foglalt
időpontjuk, azok átlag 2 órát álltak a sorokban.

Az
Olaszországban ezen időszakban szokatlanul hűvös és
csapadékos időjárásnak köszönhetően néhány programunkat a
felhőszakadás meghiúsított, viszont a lakodalom kellemes
volt. Elena és Daniel végtelenül kedves, figyelmes
vendéglátók.

Még egyszer mindent köszönünk neked, a te
útmutatásaid és segítséged nélkül nem lettünk volna ennyire
jól felkészültek. Jó nyaralást és munkádhoz továbbra is
ilyen sok energiát és egészséget kívánok.

Családom nagyon
kíváncsi lett Toszkánára, lehet, hogy még a jövőben fogunk
keresni.

Üdvözlettel:  Jutka
2014.08.08. 00:26

2014es vendégek

Szia Viki!
Köszönjük a közreműködést a Vinci apartman szállás ügyében. Nagyon jól éreztük magunkat. Kedvesek a házigazdák, annyi volt csak a problémánk, hogy nem tudtunk velük beszélni csak a lányunkon keresztül :-) Tervben van az angol nyelvtanulás :-)
Nagy segítségünkre volt a honlapod is. Legközelebb, ha Toscana az úti célunk újra nálad keresünk szállást. :-)

További sok sikert a munkádban :-)
Üdv. Judit

2013.09.27. 10:15

2013 augusztusi vendégek

Szia Viki!

NAGYON köszönjük, mert a legcsodálatosabb nyaralásunk volt!:) Nem telik el úgy nap, hogy ne emlegetnénk fel Toszkánát és Elenáékat. Tárt karokkal vártak minket, Elena és férje egész héten mindenben segítettek nekünk! Mikor megérkeztünk, Petivel egymásra néztünk és csak annyit mondtunk, hogy pont ezt kerestük.:) Az apartman egyszerűen gyönyörű volt és minden egyes percét élveztük. Sok pihennéssel telt, bejártuk a környéket, Vincit, Montecattinit, Firenzet (vonattal mentünk Empoliból és tényleg hihetetlen gyorsan bent voltunk). Elenáéknak sikerült nekünk jegyet foglalni az Uffizi képtárba, ahova pikk-pakk bejutottunk. Úgyhogy Elenáéknak jeleztük, hogy jövő évben két hétre megyünk.:)
Nagyon sokat nevettünk, amikor angolul útba igazítást kértünk és mosolyogva, olaszul elhadarták a helyiek, hogy merre menjünk. :D Hál istennek megértettük.:) Oldalakat tudnék írni az élményeinkről.:)

Mégegyszer nagyon köszönjük a segítségedet, egy örök élményt adott nekünk ez az utazás!!!!:) Jövő év elején jelentkezünk a július miatt! ;)

Ciao,
Christi & Peti
2013.09.25. 16:28

2013 juniusi mail

Szia Viki,

A hét végén értünk haza Toszkánából, nagyon jól sikerült a nyaralásunk, és ebben nagyon nagy része volt annak, hogy jól éreztük magunkat Vinci-ben. Köszönjük szépen a szervezést.

A házigazdák Elena és Daniel nagyon kedvesek és profik voltak, igazán hangulatos volt a péntek esti pizzasütés. Pici lányunk pedig imádta a kertet, a csúszdát és a nyuszikat.

Egy apró megjegyzés csak: azt irtad, hogy gyalog is megközelithető Vinci a házból egy hosszabb sétával - leglábbis én így képzeltem a leirás alapján. De igazából ez nem működhet. Vinci sokkal messzebb van, meg sem érdemes próbálni, Cerretto Guidi közelebb van, de arra felé sem igazán lehet sétálgatni az autóút mentén. De ez nem volt probléma, csak azt hittük hogy esetleg autó nélkül is elmehetünk este enni.  Igy aztán autóztunk esténként különböző környékbeli falucskákba vacsorázni és nagyon jól élményeink voltak, megkóstoltunk mindenféle helyi ételt.

Köszönjük még egyszer a szervezést, nagyon szuper nyaralásunk volt. Szerintünk még visszatérünk, mert a délebbi látnivalók - Siena, Arezzo, San Gimignano például kimaradtak sajnos.

Ciao, Adrienn

2013.09.09. 18:18

2013 email

Kedves Viktória!

Elnézést, hogy csak most írunk, de a barátaink akikkel Toszkánában voltunk nyaralni Ausztráliából jöttek hozzánk Magyarországra és még vendégül láttuk őket.

Hát nagyon szépen köszönjük a közreműködésedet a Toszkán nyaralásunk szervezésében. Elena és Daniel fantasztikus emberek. Nagyon jól éreztük magunkat náluk. A vendéglátás igazi mesterei, akik gondoskodnak arról,  hogy családias légkörben, a vidék által nyújtott minden kényelemmel tudjunk pihenni és kiélvezni a szabadságunk minden percét.

A honlapodon rendelkezésre álló információkat felhasználva nem ért minket meglepetés a kirándulások alkalmával, hiszen tudtuk, hogy hol tudunk vásárolni, hogyan lehet parkolni, mikor vannak nyitva az üzletek, mik a szokások.

Így sikerült elmenni Pisaba, Volterrába, Firenzébe, Livorno mellett a Lido di Cavaliero nevű tengerparti részre, Vincibe a Leonardo múzeumba. Szinte minden nap csavarogtunk a csodás Toszkán városokba, falucskákba, amivel nem tudtunk betelni . Hát ez valami csodálatos!!!! Késő délutánonként pedig az apartmanban pihentünk, fürödtünk és természetesen élveztük a Toszkán gasztronómiát. A finom borokat, sonkákat, olajbogyót,  sajtokat és nem utolsó sorban a finom pizzákat és tésztákat.

Itt szeretném megemlíteni Elena és Daniel pizza estjét, hát az valami fenomenális volt.  Egyszeriben úgy éreztük, mintha egy nagy olasz család tagjai lennénk, nyújtottuk a tésztát és mire észbe kaptunk már ki is sült a kemencébe az isteni ropogós pizza.

Viki, nagyon szépen köszönünk mindent!

Köszönetel

B. család

2012.04.14. 16:42

2009 aug 23 email

Szia!

Tegnap szerencsésen megérkeztünk. Az elmúlt 1 hét alatt nagyon jól éreztük magunkat. Mindem információ nagyon hasznos  volt amit a honlapodon olvastunk és azt is külön köszönjük, hogy az Uffizinél intézted a jegyfoglalást.
A szállásunk pont olyan volt amilyet elképzeltünk a filmek és könyvek alapján.
Szeretnénk még visszatérni, mert még sok látnivaló kimaradt, illetve még a toscanai életérzésból is csak kicsi jutott nekünk.

Még egyszer köszönjük a segítségedet.
Karesz,Andi

2012.04.14. 16:39

2009 juli 15 email

Szia Viki!

Köszi szépen mindent, nagyon jól éreztük magunkat! Nagyon klassz volt az apartman, Toszkána fantasztikus!!! Biztos, hogy visszamegyünk még ugyanide! Elenáék is nagyon kedvesek voltak, szóval nagyon meg voltunk elégedve mindennel!
csak egy gyors kérdés: nehéz kijutni dolgozni?  milyen álláslehetőségek vannak?

Köszi: Hajni
2011.03.21. 23:07

2008 julius 2 email:

Szia Viki!

Megjöttünk Toszkánából! Nagyon jó volt! Az apartman is nagyon jó volt, nagyon kedvesek voltak a tulajdonosok. Nagyon barátságosak! Csak ajánlani tudom bárkinek. Bár ahogy elnéztem a többi magyart (további 2 pár volt ott, amíg mi ott voltunk), elég felkapott is ez az apartman. :-)

Elég nehezünkre esett visszajönni!

Te Olaszország többi részét is bejártad?

Szóval csak azért írtam, hogy megköszönjem a segítségedet és minden jót kívánjak neked!
Nagyon szépen köszönjük!

szia,
Anna
2011.03.21. 22:32

2008 oktober 1 email:

Szia Viki,

hazaértünk Magyarországra. Nagyon-nagyon jól éreztük magunkat, a szállás remek volt és egyébként is sok segítséget kaptunk az oldaladról is. Pl. anélkül biztos nem mentünk volna el Collodiba, pedig az aznapi kirándulás volt az egyik kedvenc napunk.

Mindent nagyon köszönünk!!!

Rita és a család

2011.03.20. 16:27

2008 május 9 email:

Kedves Viki!

Köszönetet szeretnénk mondani a segítségedért.
Nagyon jól éreztük magunkat, a szállás is, az idő is remek volt.
Elena egy jelenség, kilométerekre hallatszó "gyöngyöző" kacaját amíg élünk nem felejtjük el.
Az elszámolásnál akadt "egy kis félreértés", a megállapodott kedvezményt "elfelejtette" levonni a fizetendőből. Amikor erre figyelmeztettük sikerült gyorsan tisztáznunk :-)
Cserében oliva olajjal és vörösborokkal jól feltankolva jöttünk haza.
Mégegyszer köszönet mindenért,

Üdv,HP, P. Zoli, F. Beáta, H. Ildi
2011.03.20. 16:23

2008 április 30 email

Kedves Viki!

Most, frissen (vagy inkább talán kicsit nyúzottan) hazatérve Toszkánából (Velencében még megálltunk) szeretném megköszönni a kedves, gyors, hatékony és eredményes segítségedet! Különösen így, hogy Elene és Daniele elmondták, hogy most éppen van elég megoldandó problémád saját életedben is. /Úgy látszik, az olaszok is épp oly pletykásak, mint a magyarok... :-)/ Szóval, sok erőt kívánok a következő időszakhoz, (én már átmentem egy ilyenen...) és azt, hogy maradj közben olyan életvidám és örökké mosolygó, mint amilyennek Elenáék leírtak, akik egyébként rendkívül kedvesen és nagyon sok szeretettel beszéltek Rólad!

Ciao,

Tamás
2011.03.19. 22:21

2007 július 27 email:

Szia, Viki!

Tegnap hazaérkeztünk Toscanából - legnagyobb sajnálatunkra...

Szeretném megköszönni, hogy ilyen klassz szállásunk volt, fantasztikusan éreztük magunkat, a gyerekek is, a hely maga volt a Paradicsom. :) Elena ésDaniel pedig szuper házigazdák, igazán a szívüket-lelküket kitették a vendégekért! Természetesen akinek csak tudom (mert sok ismerősünknek mi
voltunk a "teszt"), ajánlom a honlapodat és az apartmanházat. :)

Üdv, Kata

2011.03.19. 22:19

2007 július 27 email:

Szia Viki,

köszönöm a segítséged, visszajöttünk és ma kezdtem dolgozni. Fantasztikus volt az Uffiizi, Firenze, Pisa, Volterra, Lucca és minden, ahol jártunk. Az apartmanház házigazdák pedig  nagyon kedvesek és segítõkészek voltak, mindenkinek csak ajánlani tudom, ha arrafelé keres szállást.
Hagytam náluk egy apró ajándékot a kisfiadnak.További jó nyarat, nekem sajnos megkezdõdtek a dolgos hétköznapok.
Üdvözlettel,
Lenke
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások

Egyéb

viki

Már 15 éve élek Toszkánában.......

ÚJ email: toszkanamania@outlook.it

esküvő

postafiók

facebookos

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.