TOSZKÁNA MÁNIA - Toszkana egy helyi szemével nézve - Toscana

Múzeumok  helyi küzlekedés Szállások Programok Toszkán Tengerpart     Szálláslista

Jótanácsok

Ti írtátok rólunk
Ti írtátok rólunk : a 2010es utazók visszajelzései

a 2010es utazók visszajelzései

lassan véget ér az idei roham, van aki pár hét távlatából írja meg utazási tapasztalatait, amikor már leüllepedett egy kicsit.

Toszkána sok szépséget tartogat és abban szinte mindenki egyetért, hogy ide vissza kell jönni.

nov 16 Lajatico rif1es, régi épület (törzsvendégek)

Köszönjük szépen ez úton is a segítségedet. Nyaralásunk most is nagyon jól sikerült, már nem is nyaralásként fogjuk fel,
hanem egyfajta hazajárásként. A Bocelli koncert főpróbáján egy pillanatra találkoztunk a bejáratnál, a koncertre pedig
egyszerűen belógtunk (jegy már nem volt, nem is tudtuk volna kifizetni, viszont nem bírtuk ki, hogy csak a domboldalról nézzük -
távcsővel - és hallgassuk). Tekintve, hogy az összes jegy elfogyott remélem nagy kárt nem okoztunk ezzel.
Mentségünkre szóljon, hogy a cél érdekében saját testi épségünket sem kímélve erdőn-mezőn kilométereket gyalogoltunk.

Alapvető problémánk a Lajatico Trieszte apartmanházzal, hogy nem tudunk tőle elszakadni.
Az elmúlt 4 évben már 7 hetet eltöltöttünk itt, minden apartmannak saját nevet is adtunk (fecskés, skorpiós, hangyás stb.),
és gyakorlatilag 150km-es körzetben nincs olyan torony vagy látnivaló, amit ne másztunk volna meg, vagy nem láttunk
(idén Assisibe is lementünk).
A nyaralás után arról beszélgettünk, hogy 2011.-ben lejjebb kellene mennünk, a Trasimeno tó környékén keresni szállást,
de pont a napokban beszélgetve a csapat többi részével erősen felvetődött a visszatérés Lajaticoba legalább 1-2 hétre.
Meg nem magyarázható okból olyan varázsa van neki (talán a színek, a levegő vagy igazán nem is tudom mi),
ami hónapokra feltölti az embert. Hangsúlyozom, nem pusztán Olaszországról van szó (többször voltunk Rómában,
a Garda tó környékén, a keleti partokon), hanem kifejezetten Lajaticoról.  Visszatérésünk megalapozására megkérlek arra,
ha bármit megtudsz a Teatro del Silenzio nyári programjáról, azt kérlek jelezd. / Tudomásunk szerint Bocelli koncert is
lehet még, 2010-ben csak az öt éves kizárólagos "használati joga" telt le./
Nem tudom van-e arra lehetőség, hogy a szokásos 4 apartmant július második két hétre legalább február közepéig ne
foglalhassa le más a nélkül, hogy addig az előleget át kellene utalnunk.
Meglepetésed örömmel vesszük, a pesti étterembe - ha megmondod pontosan melyikbe - el is megyünk érte.
Ennek kapcsán hadd kérdezzem meg, visszafelé is működik-e a "csomagküldés".
Még egy kérés: Rossellának, Rominának, Cesarének, Giovanninak és az öreg Papának - remélem mind jól vannak -
kérlek feltétlenül add át üdvözletünket, ha találkozol velük.

Ciao / majd el felejtettem, elkezdtünk olaszt is tanulni/

A. Zoltán

okt 27 Pontessieve vár

Szia Viki !

Szeretném megköszönni az utunkkal kapcsolatos szervezéseket.

A kirándulásunk jól sikerült a szállás gyönyörű helyen volt csak kicsit hideg volt éjszakánként. /erről nem tehetünk./

Sokan voltunk /15-en/ 4 autóval és mindenkinek más volt az igénye.  De ennek ellenére úgy érzem, hogy jól sikerült a túránk, szerda

kivételével gyönyörű időnk volt, csodálatos az őszi táj, sokfelé jártunk, szerintem mindenki szép élményekkel tért haza.

Még egyszer köszönöm a segítséged, ha legközelebb megyünk  /csak a szűk családdal/ ismét kereslek.

Üdv:  Nóri

okt 26  Lajatico rif2es apartmanház

Szia Viki!

Ne haragudj,hogy csak most írok,de nagyon elvoltam foglalva a szabi óta mert a kollégáimat kellett helyettesítenem.
Szuper volt a nyaralás köszi mégegyszer a segítséged.A szállás most is tökéletes volt nagyon jóléreztük magunkat.
Nagyon sok mindent megnéztünk újat is és olyat is amit már láttunk korábban. Az a baj,hogy nagyon messze van ez a csodálatos vidék
és igen sokba van odautazni,különben gyakrabban mennénk arra.
Remélem Neked is volt alkalmad pihenni egy kicsit nyáron!

Üdvözlettel B.né Ági

2010.10.26. Dorog

okt 22 Riccardo kiadó apartmanja

Kedves Viki!

Végül sikerült eljutnunk Toscanaba, és Riccardo apartmanja igazán klassz választás volt. Az egyetlen bökkenő, hogy - mint a boltostól

megtudtam - szeptember végén bezárt a helyi étterem, de túléltük. :)

Köszi a segítséget, talán jövőre is megyünk, bár nekem Róma is nagy álmom, és Umbria is igen vonzó úticél. Majd meglátjuk.

Mindenesetre irigyellek, hogy ilyen csodás helyen élsz.

Minden jót neked,
Nikol

okt 6 Riccardo kiado apartmanja

Kedves Viki!

Visszatérünk a nyaralásból, és szeretnék mindannyiunk nevében köszönetet mondani a közreműködésedért és a türelmedért

a megfelelő szállás kiválasztása terén. Nagyon hálásak vagyunk, mert valóban a legideálisabbat sikerült kiválasztani.

Riccardo apartmanja, és maga Orciatico is fantasztikus; ennél ideálisabb környezetet még elképzelni is nehéz lenne

egy Toscán nyaraláshoz. Egyben elhelyezkedése miatt kiváló kiinduló pont is e gyönyörű táj bebarangolásához.

Erről a helyről igazán az jut az ember az eszébe, hogy ide még nagyon szeretne visszajönni;  mert olyan kedvesen ismerős lesz számára.

Az apartman maga egy igazi gyöngyszem; nagy és kényelmes, hangulatos berendezéssel; a konyha persze az egész lelke,

ahol folyton nyüzsög az egész társaság; és erre szerencsére kellő hely is rendelkezésre áll. A panoráma az ablakokból csodálatos;

nagy előnye a ház elhelyezkedésének, hogy nincs előtte egyéb épület, így a tájra zavartalan a rálátás; és minden reggel erre ébredni;

na  nem is kell magyaráznom, hogy az valami nagyszerű érzés

Időben sem kívánhattunk volna jobbat; még sikerült a tengerben is fürödnünk; és minden nap remek városnézős,

sétálós idővel „ajándékoztak” meg minket.

Riccardo is nagyon szimpatikus volt, és a család bora sem volt utolsó. Mi is hagytunk nekik cserébe egyet; reméljük, ízlett neki

is az itteni nedű.

Rengeteg élménnyel lettünk ismét gazdagabbak; újabb szép helyek, jó ételek, kellemes borok és az az utánozhatatlan toscán

hangulat vésődött az emlékezetünkbe. Csak kívánhatom magunknak, hogy legyen benne részünk még sokszor az életben.

Még egyszer szeretném kifejezni köszönetünket a segítségedért, hogy így eltölthettük ezt a pár remek napot

egy ilyen nagyszerű helyen!

Üdvözlettel:

Sz. Viktória

szept 22 Fattoria Volterràban

Szia Viki!
> Szeretnénk megköszönni a segítségedet!!
> Nagyon jól éreztük magunkat a nyaralás alatt, tényleg szuper volt a szállás is!!

Szerencsékre az idő is végig jó volt, pontosan a betervezett délelőtti pihenős napunkon volt csak egy kis eső,

de délutánra már újra kisütött a nap, és tudtunk csavarogni!

Toszkána  mesés, biztos vagyok benne, hogy hamarosan újabb utazást tervezünk oda!!
> Remélem a ti római pihenésetek is szép volt!
> További jó munkát kívánunk neked!
> Mégegyszer köszönünk mindent!

Ciao: Villa

aug 18 Lajatico rif2es

Szia Viki!

Szeretnék köszönetet mondani Neked.

Nagyon jól éreztük magunkat, alig győzünk visszarázódni a hétköznapokba. Sokszor tényleg tátva maradt a szánk a pazar látnivalók,

a táj, az épületek monumentalitása, a zegzúgos utcák, a színek, az ízek... után :))

Abban már biztosak vagyunk, hogy nem ez volt utolsó toszkánai utazásunk!

Köszi: Ildi

aug 16 Monika apartmanháza a tengernél

szia,

hazaérkeztünk, minden a legnagyobb rendben volt. jól éreztük magunkat, nagyon jó volt a hely, kedvesek voltak a háziak,

(Monika apartmanja) nem volt semmi gond (még a kutyival sem...a kauciót sem kérték el).

csodálatos helyen élsz, irigykedem....

remélem hamarosan lesz lehetőségem visszatérni:))

köszönök minden segítséget,

további szép estét neked,

üdv. inez

ui: tényleg nagyon fincsi volt a verde oasis-ban a vaddisznó:))) (étterem Saline di Volterra és Cecina között)

aug 16 Lajatico rif1es

Kedves Viki!

Nagyon-nagyon köszönünk minden segítséget! Szerencsésen haza is értünk! Minden gyönyörű volt!

Az olasz emberek vidámak, kedvesek és türelmesek voltak velünk, pedig sokat "bénáztunk".

Az elutazásunk reggelén nem volt víz, de azért nem hagytunk kupit! (a medencéből mertünk vödörrel, hogy el tudjunk menni wc-re :))) ).

Már most sok barátnak, ismerősnek ajánlottam, gyakorlatilag az összes szomszédnak, munkatársnak!
Minden jót Neked!
Andrea

aug 15 Casole

Kedves Viki!

Csodaszép hetet töltöttünk Toszkánában Casole D'Elsa mellett. Vera asszony és a férje Mauro rendkívül készségesek voltak,

elláttak minket mindenféle hasznos tanácssal, a bőséges reggelik nagyon a kedvünkre valóak voltak, a kis szobánk pedig igazán

autentikus és romantikus volt. Mindent megnéztük amit szerettünk volna, az Uffizi-s foglalással is minden rendben volt.

Köszönöm szépen a pótolhatlan segítségedet, és további sok sikert kívánok az internetes vállalkozásodhoz.

Üdvözlettel:

G. Szabolcs és H. Orsolya

aug 9 Riccardo apartmanháza

Kedves  Viki!

Nagyon gyorsan elrepült az egy hét, melyet Toszkánában töltöttünk, sajnálatunkra nem is tudtunk személyesen találkozni.

Nagyon szépen meg szeretnénk köszönni neked a segítséget a szállásfoglalásért, az útbaigazításért és egyáltalán az összes

információt, amit kaptunk tőled.

Gyönyörű szép helyen voltunk, az apartman valóban nagyon jól felszerelt, a medence kellemes, tiszta,  a környezet csodaszép volt. Nagyon remélem, hogy még visszatérhetünk ide.

Még egyszer mindent nagyon köszönünk!

Ákos és Györgyi

aug 6 Casole  apartman

Kedves Viki!

Köszönöm a  nyaralásunk szervezésében nyújtott segítségedet.

Nagyon jó volt a szállás, mindennel meg voltunk elégedve.

Mégegyszer hálás köszönetünk:

Jóska

aug 4 Casole - Merlo

Kedves Viki!

Szeretnénk megköszönni a segítségedet. Nagyon jól éreztük magunktat, az appartoman nagyon jó volt, a háziak aranyosak voltak.

A jövőben is Hozzád fogunk fordulni.

Üdv.: F. Pál

aug 3 Villa Opera

Kedves Viki!

Nagyon szépen köszönjük a segítségedet, fantasztikus volt ez pár nap Toszkánában!

Tegnap fájó szívvel haza is érkeztünk. A szállással minden rendben volt, csak a tengerpart és az éttermek miatt maradt egy kis rossz
érzés bennünk. Szerencésre rosszat nem ettünk, csak amit Te is írsz a weboldalon, hogy egyrészt elég drága az étterem,
mindenért külön felszámolnak (amiért Mo.-n nem) és nagyon kis adagokat adnak.
Az ital pedig borzasztóan drága!!! És szinte minden étteremben ugyanaz a választék. ... úgy eltúristásodott minden ...
De a természet az gyönyörű!!!!

Még egyszer köszönünk mindent!

Üdvözlettel,

N. Ágnes

aug 3 Maurizio apartmanháza

Szia Viki!
Erre a levélre mióta hazaértünk készülök, de idáig a fényképekkel voltam elfoglalva.
Meg szeretnénk köszönni  a szállásunkat. Maurizionál laktunk júliusban (találkoztunk Lajaticoban a péknél) és mindenről csak jót és
dícséretet tudunk mondani. A házigazdáink kedvesek, barátságosak voltak, az apartmanok gyönyörűek, ízlésesek, tiszták és

mindennel felszereltek. A kilátás csodás Volterrára. Még sosem fürödtem olajfa ligetben lévő panorámás medencében.

Timi külön magyar nyelvű ismertetővel készült a környék lehetőségeiről.  Mauriziót és Timit sokat kérdezgettük az ottani életről,

ami nekünk nyaralóknak csodásnak tűnik, bár azt is láttuk hogy munka van bőven  és állandóan egy ilyen gazdasággal.

Maurizió nagyon jó fej, ha nem volt a közelben Timi, akkor angolul, vagy ha nem ment neki, akkor kézzel lábbal kiselőadással

mesélte el a történeteket (nagyon tehetséges, mindent megértettünk).  A fiúk irigykedve figyelték Maurizió lánctalpas

traktorját (itthon ilyen nincs), minden pénz megadtak volna egy körért. Már második nyaralásunkat töltöttük Toszkánában,

le egyre inkább az az érezésem, hogy Toszkánából semmi sem elég. A jövő évi terveinkről még semmit sem tudok,

de ha rajtam múlik visszatérünk!

Köszönettel és üdvözlettel a többiek nevében is

H. Paula

aug 2 sms Riccardo kiadó apartmanja

Ez a hely szebb mint a valóságban, Riccardo pedig nagyon kedves házigazda!

Még egyszer köszönjük a segítségedet.

Éva

aug 1 Lajatico rif1es

Szia Viki!  Szeretnénk megköszönni, hogy segítségünkre voltál egy felejthetetlen  nyaralás megvalósításában.

Már két hete hazajöttünk, de még mindig Toscana bűvöletében élünk.   Naponta   megnézünk néhány fényképet,

mesélünk az ismerősöknek élményeinkről, és   már   tervezzük a következő alkalom lehetőségét.

Köszönjük a segítségedet az érkezést   követő vasárnap este, egy volterrai   automatában "ragadt"

bankkártyánk  körüli bonyodalmak megoldásában,   és a   többi apró, de számunkra sokat jelentő gesztusért is hálásak vagyunk.

Csodás volt ez a két hét, és szerencsére az időjárás is kegyes volt   hozzánk.

A szállással (LAJATICO Rif 1) meg voltunk elégedve.

Az egyszerűen   berendezett, de praktikus és kedvező árú apartman igényeinket kielégítette.

A környezet festői, a fárasztó kirándulások között felüdítő pihenőnapokat  tartottunk a medence partján,    melynek talán  gyermekeink örültek a   legjobban.

Bár klíma nem volt, a földszinti elhelyezkedése még a   legmelegebb napokban is biztosította az elviselhető hőmérsékletet a szobákban.

Rosella, házigazdánk figyelmes és kedves volt, búcsúzás előtt  egy palack helybéli vörösborral is megajándékozott minket.

A két hetes nyaralás ellenére még a tervezett uticélok  egy részét sem   tudtuk bejárni, ezért biztos vagyok benne,

hogy ha lehetőségeink engedik,   újra elmegyünk Toscanába  és ismét kérni fogjuk segítségedet.

Addig is újra köszönünk mindent és további sok jót kívánunk (némi   irígységgel, hiszen  te az egész évet OTT töltöd...)!!!

I. Lajos, Mariann, Barni, Fruzsi, Rebi, vagyis az egész család

juli 29 Fabbri kiadó lakása

Szia  Viki !

Szerencsésen hazaérkeztünk. Nagyon örülünk, hogy az idén is sikerült a segítségeddel eljutnunk Lajaticoba,

a Bocelli koncertre. Köszönjük a mindenre kiterjedő figyelmes gondoskodásodat !

Reméljük, hogy még találkozunk személyesen Toscanaban és Magyarországon is !

Ciao

István  és  Katalin

juli 26 Francesca kiado lakásai

Szia Viki,
Fantasztikus 10 napot töltöttünk Toszkánánában! Szeretném megköszönni, hogy egy életreszóló élményhez juthattunk a segítséged által.
Valószínű, hogy soha nem jutottunk volna Orciaticoba, ha Te nem ajánlod. Szóval nagyon jó volt minden. Könnyen odataláltunk, a lakás
tökéletes, tiszta az pedig, hogy a falu közepén van nagyon nagy élmény volt A háziak kedvesek, apró ajándékokkal kedveskedtek.
A környék, és a falu csodálatos, szinte álomszerű. A gyerekek , ha beszélünk valakivel sírva fakadnak, mert a helybeliek közül sok
barátot szereztek, azóta állandóan a facebookon lógnak.
Sok helyen jártunk, onnan tényleg mindenhova hamar el tudtunk jutni.A belépők foglalását is köszönjük, hihetetlen, hogy milyen sorok álltak
a múzeumok előtt. (A vasárnap tényleg sokkal nyugisabb Firenzében, kedden alig találtunk parkolót.)

Remélem , lesz még alkalom visszamenni ,és ha így lesz, abban biztos vagyok, hogy keresni fogunk.

Még egyszer köszönjük a segítséged, minden jót,

Cs család

juli 25 Monika apartmanháza a tengernél

Szia Viki!

Kérésedre csak most tudunk válaszolni. Röviden összefoglaljuk tapasztalatainkat és élményeinket, a munkád segítése érdekében!!

-Az apartman környezete szép, gondozott, az apartman jól felszerelt, a szobák szépek, kényelmesek, bár a zuhanyzó kicsit szűk

(ránk nem vonatkozott, de egy nagyobb embernek nehézkes lehet :-) )
-A házigazdák nagyon kedves, vendégszerető emberek, a könnyebb kommunikáció érdekében egy széleskörűbb nyelvtudás szükséges.

(mi olaszul beszéltünk, nekünk könnyebb volt, de aki csak angolul vagy németül beszél, neki a papírok kitöltése is gondot okozhat)
-Minden nevezetesség elérhető távolságon belül van, nem okoz gondot a strandolás sem.

Mi nagyon elégedetten távoztunk, ajánlani fogjuk a baráti körünkön belül.

K. család

juli 20 Pontessieve Vár

Kedves Viki,

Néhány napja érkeztünk haza a toszkanai nyaralásból, és szeretném megköszönni a segítségedet.

Nagyon jól sikerült a nyaralás, a vidék igazán gyönyörű és a szállással is minden rendben volt.

Az idegenvezetés is összejött és így sokkal élvezetesebb volt a dolog, mint ismeretlenként egyedül bolyongani a városban.

Kinga igazán kellemes és kedves idegenvezető volt, nagyon élveztük a dolgot a 36 fok ellenére is .

Még egyszer köszönöm a segítséged, üdvözlettel

Éva

juli 18 Massaciuccoli apartmanház

Szia Viki!

Tegnap este hazaérkeztünk Massaciuccoli-ból. Kipihentük az út fáradalmait, és most jutottam el oda, hogy megköszönjem a segítségedet.

Minden nagyon szép volt, a háziak nagyon kedvesek voltak. Nem tudom, hogy a hölgy a tulajdonos, vagy az Agriturismo vezetője volt,
de a nyaralás végén készítettünk vele közös fotót, és kérte, hogy Interneten küldjük el neki, hogy ki tudja azt is rakni a falra.

Ezért szeretnélek megkérni arra, hogy ha az időd is engedi, fogalmazz légyszíves nekem olaszul egy-két köszönő mondatot.
Kérlek,hogy a megszólításba írd meg a nevét is, mert sajnos azt sem tudom. Még egyszer mindent nagyon köszönök.

A szállásunk is nagyon jó volt. Rengeteget kirándultunk.Szerdán este pedig egy fantasztikusan finom toszkán vacsorára lehetett
befizetni a háziaknál.
Köszönök mindent, és jó egészséget kívánok Neked, és a kisfiadnak is.

Szilvi (Nemesvámos)

juli 17 Casole di Elsa

Szia Viki,
Köszönjük szépen a segítséget. Nagyon tetszett a szállás. A ház gyönyörű. Vera asszony pedig tényleg egy tündér.
Legközelebb vagy ősszel, vagy tavasszal megyünk...
Sajnos már pénteken haza kellett jönnünk - de sebaj, majd legközelebb.
Toszkánával egy baj van: túl sok a látnivaló.
Még egyszer köszönjük.
Üdvözlettel

M. Mária

juli 16 Viareggio kis hotel

Szia Viki,

szerencsésen megérkeztünk Toszkánából, sok szépet láttunk, minden úgy sikerült, ahogy elterveztük!

Köszönjük a segítséget, a szállásfoglaláshoz, és amit személyesen levélben, valamint amit a honlapodon adtál!!!

Minden jót kívánunk!

Üdv.: Kata

juli 13 Monika apartmanháza a tengernél

Szia Viki!

Szeretnénk megköszönni a segítségedet, nagyon jól éreztük magunkat. Sikerült bejárni Toscanát, sokat kirándultunk,

de azért a tengerpart sem maradt ki.
Monikáék nagyon kedvesek voltak, másoknak is ajánlani fogjuk! Köszönjük mégegyszer a segítségedet.

K. család

juli 12 Rosanna (Chainti)

Szia Viki!

Mégegyszer nagyon köszönöm a segítségedet!

Rosanna nagyon kedves volt, a szállás is és a KILÁTÁS is különleges volt!

Sok sikert az online vállalkozásodhoz továbbra is!

Üdv R. András

juli 5, Podere San Gimkignanoban

Szia Viki!

Nagyon köszönünk mindent, jól éreztük magunkat a Poderében, és nagyon jól telt az ott töltött hét.

Reméljük legközelebb az idő is jobb lesz. Köszi a segítséget :-)

(Azért csak most jelentkezem, mert most jöttünk csak haza, még utána mentünk tengerpartra is egy hetet.)

Egyéb

viki

Már 15 éve élek Toszkánában.......

ÚJ email: toszkanamania@outlook.it

esküvő

postafiók

facebookos

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!